Tot pe drum, tot pe drum

Întâi melodia pe care am ascultat-o în gând când am făcut pozele astea, şi după vă arăt şi vouă ce-am văzut. Desigur, ele mai sunt, da’ nu le am eu pe toate, plus că m-am p-lictisit de ales. Au să mai vină..

Aşa a început totul: mahmuri şi flămânzi, în gară la Piatra Neamţ:

După cum spuneam…Piatra Neamţ, gară. Curiozitate: în budă la femei era un compartiment pe care scria bărbaţi. Şi când am intrat era o tanti cu un mop. :))

Hai Steauaaaaa!

Încă un pic…

Uite mami, peştişorul…

Foarte, foarte puţin…

J’aime…

Groapa Marianelor, varianta moldovenească.

Oh da…

Chinurile iadului pentru fumătorii de marlboro roşu lung…

Dar totuşi, se merită…

În caz că nu v-aţi convins din prima…

Căţeeeeeeeeiiiiii! ^_^ (yupi io, yupi ei, unde sunt câinii mei?)

Şi-o simplă baltă….Unde sunt căţeii?:D

Genială casa aia. Puteai să o împingi în baltă dacă te enervai. Vleauuuu!

şi totuşi…Căţeeeeeiiiiii!

Unul din cele două tramvaie din Botoşani. Da, au. Şi pare-se că locuitorii sunt tare mândri de ele. :)))

Comuniştii ne veghează.

Eu tot spun că am suflet de artist în mine, da’ nu mă crede nimeni. :))

Autografele le dau la vestiar.

Tot mă întrebam de ce ieşenii se duc la marginea drumului să facă grătare. Pentru că în toată manelizarea aia mai găseşti şi nişte mici minuni, d-aia.

Minunea, din alt unghi.

Şi-acum categoria grea. Pârtieeeeeee!!!

And bugs. Yach. Mi-a trebuit mult curaj să fac poza aia, pe bune.

Şi-un pic mai încolo, o lecţie venită direct din lanţul trofic. Şi Pacha Man cântând „acelaşi sânge, oyooooo

O fi acelaşi peştişor ca ăla din Piatra..?

So… „hey child, stay wilder than the wind…”

Din păcate nu l-am pozat pe Ţap, care a lăsat două maşini de femei ca să vină să ne vadă pe noi. Bros before hoes, nu? (Da, bine, le-ai dus acasă întâi şi după ai venit. Lasă-mă să mă simt bine. :)) ) Deci traseul a fost cam aşa: Dublin-Tudor-Piatra Neamţ-Iaşi-Botoşani-Iaşi-Cacaina-Motor la o bilă. Un weekend nebun, nebun de tot. Cum să nu-l iubeşti?

Iar prin bunăvoinţa celor care nu vor să asculte că unele lucruri nu tre’ să vadă lumina zilei niciodată, ete ce face d3v când e mahmură. :)))

2 Responses to “Tot pe drum, tot pe drum”


  1. 1 TAP Iulie 4, 2011 la 11:42 pm

    daca nu veneam era mai bine? nu vezi ce sacrificii am facut pt tine? plus ca m-am plictisit de condus in noaptea aia si tu …. tot nemultumita….. si cand ma gandesc ca trebuia sa te iau de nevasta ….

  2. 2 EsCa Iulie 5, 2011 la 7:15 pm

    Hahaha ….de parca nu stii bancul asta ;Hotii iti cer banii sau viata. Femeile le vor pe amandoua…

    La fel e si in realitate


Lasă un răspuns

Oldies But Goldies

Categorii

Top Clicks

  • Niciunul
Page copy protected against web site content infringement by Copyscape

Oameni plictisiti :


