La vida loca

Pe la 2, aseară, am ieşit în Dublin. Mda, am avut mult de muncă şi mama s-a trezit să-mi povestească relaţiile ei de pe la 10 până pe la 12. Până am terminat, până m-am aranjat, pe la 2 jumătate eram în Fundaţie. Pe la 4 s-a terminat totul acolo. Noi, cu chef.
-Luăm bere şi mergem pe Bucium?
-Trecem pe la adi şi luăm şi pizza aia.
-Îl agăţăm şi pe Shosho.
-Mai luăm un amic.
Ne bem cafeaua în Tudor, la tonetă, unde e genială.
-Ce facem? Mergem la Piatra Neamţ?
-Hai.
Şi duşi am fost. Pe vârful a ceva între munte şi chinurile iadului, în timp ce ne fumam ţigara şi ne beiam berea, ne-a mai tunat una.
-Mergem în Botoşani diseară şi facem show?
-Mergem.
-Pe la 3 ajungem înapoi în Iaşi, pe la 4 plecăm.
-Bun.
-Mergem mâine şi facem şi un grătar?
-Mergem.
-Da’ să ne întoarcem până luni.
-Păi ne întoarcem, că toţi avem muncă…
-Auziţi? Da’ de Transilvanya Calling ce ziceţi?:)))
-Apoi vorbim…

Drept concluzie, când m-oi trezi, am să vă arăt şi poze. Acum, am de făcut un drum de vreo 120 km, după ce am urcat şi am coborât un munticel din piatra. Ah, şi după ce-am furat un bici. :)) So, smack my „bici” up!

6 Responses to “La vida loca”


  1. 1 nya Iulie 3, 2011 la 3:57 pm

    zici tu ca sufera mai mult ala de imparte pumnii si nu ala de ii primeste?
    ma tem ca te inseli amarnic..si daca spui ca vezi negru in fata ochilor cand da un barbat intr=o femeie , cel mai bun lucru pe care il puteai face era sa iti iei oamenii si sa pleci , nu?.. si ne mai miram ca suntem unde suntem.. sanatate!

  2. 3 TAP Iulie 3, 2011 la 10:08 pm

    excursia asta a voastra imi aminteste de ce-am facut noi acum 2 veri cu plecatul la mamaia sa vedem rasaritul 🙂

  3. 4 d3vilbabe Iulie 4, 2011 la 12:42 am

    mâine când mă trezesc pun şi pozele. ca să vezi ce frumos a fost.

  4. 5 Tudor Iulie 4, 2011 la 2:14 pm

    Astept si eu cu interes 🙂

  5. 6 TAP Iulie 4, 2011 la 8:49 pm

    mult mai dormi 😉


Lasă un răspuns

Oldies But Goldies

Categorii

Page copy protected against web site content infringement by Copyscape

Oameni plictisiti :


