M-am stricat…

d3viIbabe: lol…are si varianta la chitara si live inna la club rocker…foarte tare
T: ei..pe bune….la asta ma uitam si eu
T: am s-o cant la karaoke
d3viIbabe: nu-mi vine sa cred ca-mi place o piesa de la inna:/
T: in sfarsit
T: am vb eu cu ea sa faca special pt tine…cu dedicatie
T: fara numar

sux… şi totuşi, în afară de ritm, care e treabă de gusturi proprii, n-am ce să-i reproşez melodiei ăsteia

2 Responses to “M-am stricat…”


  1. 1 seul Iunie 29, 2011 la 9:52 pm

    she’s moving like a…..again and again….fata asta inca nu s-a prins care-i treaba cu muzica saraca…scuze d3v da piesa e la furat rau d tot:))

  2. 2 d3vilbabe Iunie 29, 2011 la 11:32 pm

    nu înţelegeţi voi partea frumoasă a melodiei ăsteia:))


Lasă un răspuns

Oldies But Goldies

Categorii

Page copy protected against web site content infringement by Copyscape

Oameni plictisiti :


