It’s raining men, aleluia

Da’ pentru mine nu. Adică de bărbaţi n-aş duce eu lipsă dacă aş vrea, da’ duc lipsă de d-ăia de care vreau eu.

Nu ştiu care-i moda mai nou printre ăştia mai tinerei, da’ pe vremea mea, erau la modă bărbaţii cu durerea-n suflet. Acum, pare-se că s-au rărit. Mai explicită fiind: am o doleanţă. Un amănunt mic, micuţ, din viaţa de toate zilele, care nu mă lasă să adorm în dimineaţa asta până nu îl descarc.
Vine o vreme, în viaţa oricărei femei, în care i se schimbă scara de valori şi îşi dă seama că are chestii mult mai importante de făcut decât să alerge după prinţul mărilor călare pe cal alb. Ei, vremea asta a venit la mine de vreo câţiva ani, numa’ că niciodată n-am fost mai hotărâtă ca acum. Adică dă-l pe Sfânta Păpădie de cal alb cu prinţ cu tot, că eu abia am timp pentru problemele mele, d-apoi pentru ale altora.

Da’ totuşi, se ştie că o femeie fără beneficiile aduse de-un cal, pardon, un prinţ, se dă de trei ori peste cap şi se transformă în uragan. Iar eu am chef să fiu a dracu’ doar când vreau eu şi nu când vrea natura. Şi-aici vine problema mea.
Ce caut eu tre’ să se rezume doar la… călărie. Scuzaţi-mi franceza. Numai că prinţişorii ăştia de-i nimeresc eu sunt toţi nişte romantici incurabili. Iar eu zic pas.
Un singur om am întâlnit pregătit să facă faţă unei asemenea experienţe. Fără romantisme, fără probleme, fără dureri de cap. Simple nevoi psihice şi fizice şi atât. Mai un ţinut în braţe, mai o ţigară de după, mai „hai că mă descurc singură până la uşă, ne vedem când o fi”.
-Să înţeleg că tu eşti genul căruia îi place să fie folosit de femei?
-Da’ ne folosim unul pe altul aici, nu doar tu pe mine.
Superb, n-ai idee cât am apreciat răspunsul ăsta şi cât de bine s-a potrivit pe ce-am eu în cap. Simbioză, frate. Pură simbioză.
Numai că aici intervine personalitatea mea de vrea şi cu sufletu-n Rai şi cu… Că mie nu-mi plac oamenii indisponibili atunci când am eu chef de ei, indeferent dacă e pentru o cafea sau altceva, şi nici oamenii care nu mă consideră pe mine pe primul loc, eventual în faţa lor. Adică suntem străini, da’ totuşi eu sunt aia la care tu tre’ să visezi non-stop şi să răspunzi „prezent” la apel şi să nu care cumva să arăţi prea în limbă că după mă plictisesc imediat. Iar la capitolul ăsta intră şi simple atingeri inocente, că-s femeie şi-s înzestrată de la natură cu 6 simţuri. Adică te prind, „fraiere”. Adică fă cumva să îmi stârneşti ambiţia da’ fără să faci pe masculul feroce, dacă se poate.

Aşa.
Sâmbăta trecută, ca un făcut, am purtat de 2 ori aceeaşi discuţie, cu 2 persoane diferite: de ce nu vreau eu să mă bag în relaţie iar. Acum eu ştiu că toată lumea spune aşa după ce iese dintr-una şi mai ştiu că am mai fost hotărâtă de vreo 2 ori să fac treaba asta da’ acum parcă am şi nişte motive mai serioase, aşa că am senzaţia că am să mă ţin de cuvânt. Şi-am să înşir cu liniuţe, ca să le găsesc şi următoarea dată când am să mai fiu gata să pun botul la vrăjeala cuiva, a se citi metode de agăţat şi de îmbrobodit femeile:
-am eu destule reguli în viaţă, aşa că n-am nevoie şi de regulile altora
-idem pentru probleme
-idem pentru draci
-şi-apoi, eu sunt o solitară din fire. Cel mai bine mă simt când sunt în camera mea, singură, fără urmă de alt om prin jur.
-vreau să îmi fac singură programul, fără alte obligaţii decât cele pe care le accept eu.
-vreau să-mi clătesc ochii cu un Barbie fără să am un sentiment de vinovăţie prin minte în acelaşi timp. Vorba aia, ce-i frumos şi lui d3v îi place.

Şi-apoi, mie-mi plac bărbaţii care arată frumos şi tac. Da’ cum nu credeam că am să fiu de acord vreodată în viaţă cu Gabi, aşa ceva e imposibil, pentru că întotdeauna au să intervină sentimente şi emoţii. Oh, cruel life…

14 Responses to “It’s raining men, aleluia”


  1. 2 mephala Iunie 24, 2011 la 10:13 am

    aventurile de o noapte nu s-ar potrivi?

    Mergi undeva unde nu mergi des, agati pe ce Barbie masculin vrei tu, fara nume, fara numere de telefon, mergi la el nu la tine, i-o pui cum stii tu mai bine si apoi:

    “hai că mă descurc singură până la uşă, ne vedem când o fi”.

    nu mai exista atingeri inocente, si crede-ma, te va visa non stop.

    plus ca nu exista „d3v, nu pot acum” si va tacea for eva and eva.

  2. 3 d3vilbabe Iunie 24, 2011 la 1:01 pm

    nu-s genul aventurilor de-o noapte…si nici al intoarcerii in timp, ionel :))

  3. 4 cititorul Iunie 24, 2011 la 8:55 pm

    Tu spui ca ai nevoie de un fuck buddy, relatie ce pe afara e la ordinea zilei mai ales printre oamenii de cariera. Dar daca omu’ mai citeste cate ceva pe aici, va vedea ca te plangi de faptul ca „partenerul” nu observa schimari la tine (cum ca ti-ai lasat breton) etc. Pana la urma tu vrei ca EL sa dea totul si tu sa te simti libera sa faci tot ce vrei ca si cum n-ai fi intr-o relatie. Egoismul asta…
    O astfel de relatie (fuck buddy) poate exista fara sentimente atat timp cat se va rezuma doar la asta (fuck). Va vedeti, va rupeti hainele reciproc, va simtiti bine si va continuati ziua/noaptea, fiecare cu treaba lui. Cel mai bine e ca si locul intalnirii sa fie neutru. Daca incepeti sa va destainuti reciproc, sa va discutati problemele etc, mai devreme sau mai tarziu sentimentele isi vor face simtita prezenta, pentru ca se presupune ca atractie exista deja, le e usor sa se „instaleze”.
    Totusi esti sigura ca vrei doar atat, si nu vrei totul? 🙂

  4. 5 d3vilbabe Iunie 24, 2011 la 8:58 pm

    păi eu ce spuneam mai sus? că vreau şi cu sufletul şi cu… p.s: problema „bretonului” a fost discutata pe facebook si ala mi-e prieten-amic. 🙂

  5. 6 TAP Iunie 24, 2011 la 9:45 pm

    u need me d3v :), acum trebuie sa dam cartile pe fatza si sa recunosti ca dupa mine plangi :))

  6. 7 d3vilbabe Iunie 24, 2011 la 9:47 pm

    de tine am să need la 30 de ani, când n-o să mă mai vrea nimeni şi cineva o să trebuiască să se sacrifice şi să mă ia de nevasta:))

  7. 8 Nefraim Iunie 24, 2011 la 10:04 pm

    cine dracu crezi tu ca o sa fie suficient de tampit sa te ia pe tine la 30 de ani?

  8. 9 cl Iunie 24, 2011 la 10:37 pm

    Cum dracu nu, cine nu vrea o tipa desteapta intr-o lume populata de maimute pitzi?:))

  9. 10 d3vilbabe Iunie 24, 2011 la 11:45 pm

    ^^ Ţap o să mă ia:))

  10. 11 Nefraim Iunie 25, 2011 la 2:20 am

    dar cine l-a blestemat?

  11. 12 d3vilbabe Iunie 25, 2011 la 2:47 am

    păi…asta se întâmplă când o ajuţi pe d3v să facă cov… =))

  12. 13 TAP Iunie 25, 2011 la 3:23 pm

    baiiiii, cine te-a pacalit ca te mai iau la 30 ani??? 🙂 nu te mai iau atunci, nu-ti mai fa sperantze desarte 🙂 eu te iau de acum :)) ca la 30 sa dam divortz 😉

  13. 14 TAP Iunie 25, 2011 la 3:24 pm

    blestemat sunt de cand m-am nascut… am avut si „norocul” s-o cunosc pe d3v… 🙂


Lasă un răspuns

Oldies But Goldies

Categorii

Top Clicks

  • Niciunul
Page copy protected against web site content infringement by Copyscape

Oameni plictisiti :


