BRD sux din plin

Dacă mă întrebaţi pe mine ce servicii bancare să folosiţi am să vă spun „Orice, numai nu BRD.” Şi asta pentru că nu e prima oară când am probleme de genul ăsta cu ei.

Exemplu: Bani puşi ieri la 14:00 din Raiffeisen, n-au ajuns nici azi la 21:00 pe cardul de la BRD. Probabil n-au să ajungă nici mâine dimineaţă că na, sâmbăta e program scurt, e cu lenea-n buzunar, e cu alte treburi decât transferuri bancare. Aşă că Onuţa mamii tre’ să se descurce singurică până luni. ‘tu-le viaţa aia azi şi mâine, că nu-i primul weekend pe care mi-l freacă din cauză că nu-s în stare să facă un transfer la timp. x(

Nu folosiţi măi BRD. Ştiu că au să vă vrăjească şi au să vă ia ochii cu diferite servicii da’ decât să stai câte 893784627 ani  să aştepţi nişte servicii pentru care tu plăteşti mai bine foloseşti porumbelul călător, că măcar el nu-ţi ia comisioane peste comisioane.

2 Responses to “BRD sux din plin”


  1. 1 Nox Iunie 25, 2011 la 2:28 pm

    orice tranzactie banca x -banca y dureaza 3-5 zile lucratoare. n-are rost sa-ti explic de ce dureaza atat si ce fac ei cu banii in timpul asta, ideea e ca tre sa rabzi

  2. 2 d3vilbabe Iunie 25, 2011 la 2:52 pm

    da’ nu vreau să rabd pe banii mei :/ că din ce am înţeles eu în fiecare zi se fac transferurile la 11, la 1 si la 9 dimineata mi se pare. deci vineri au avut timp de 3 ori sa faca transferul.


Lasă un răspuns

Oldies But Goldies

Categorii

Top Clicks

  • Niciunul
Page copy protected against web site content infringement by Copyscape

Oameni plictisiti :


