Bătaie de joc

Tot stau şi mă întreb de ce n-am dat eu la Petre Andrei, unde-s oameni cu oamenii, şi stau şi-mi bat capul cu nesimţiţii de la Cuza. Da’ la asta numai dracu’ o găsi răspunsul, că eu n-am cum. În fine. problema stă cam aşa:

Din motive personale ca munca, lipsa de chef, oboseala sau mai ştiu eu ce, mi-am lăsat câteva restanţe pe sesiunea asta. La numărătoare au ieşit 9, în total. Nu-i bai, dau 5 şi îmi văd de drum, spre anul 3, când oi fi mai brează şi poate le-oi vedea rostul să le învăţ. Dacă tot nu văd, am să o fac numai aşa, că trebuie. Oricum, asta-i treaba mea de ce am ales să-mi las restanţe pe anul 3 la Statistică 1, Statistică 2, Experimentală şi Psihodiagnostic. Cu toate că dacă vă uitaţi mai atent la ele observaţi numitorul comun şi vă daţi singuri seama de motive.

Organizarea examenelor, de rahat total. Întâi am aflat, în timpul sesiunii de examene, că restanţele se pot da doar în sesiunea de restanţe. Heh, mergem pe planul iniţial: 4 pe 3, 5 acum.

În sesiunea de restanţe altă poveste. Abia acum a venit partea tragică.

Deci:

am zis să mă duc la 7 examene, ca să am o marjă de eroare: în caz că nu iau unul sau două, să n-am probleme mai târziu. Secretariatul mi-a pus toate astea 7 examene în 3 zile. Desigur, am aflat că organismul meu, deşi pe cale să cedeze cu semne evidente, are noi limite.

Am dormit câte 2 ore maxim pe zi, pentru că trebuia să şi muncesc, să şi învăţ şi să fiu şi pe la şcoală câte jumătate de zi. Desigur, fără mâncare şi cu o căldură infernală. Noroc de zecile de litri de cafea care m-au menţinut în poziţie verticală. Rezumat? 2 tentative de leşin de care am fost salvată de pereţii pe lângă care mergeam, o criză renală azi şi 2 kilograme pierdute.

Momentul culminant? Ieri. Tot cu prietena mea, profa de SPSS, de care vă povesteam şi anul trecut.

La 10 era examenul la SPSS, la 1 jumătate examenul la socială. Ajung la 9 jumătate la şcoală, după ce am stat toată noaptea trează să învăţ şi aflu că examenul e făcut din 2 părţi. Desigur, la a doua parte nu ştiam nimic. La prima ştiam perfect. Iese profa, zice să venim la 12, noi ăştia de anul 2. Draci, cruci, hai că venim… 12-13.30, am timp să-l termin şi să ajung la celălalt.

Mă prezint la 11.30 la uşă. Pe la 12 şi un sfert iese şi zice că intră anul 1, partea 2. FMM!!! Pe la 1:20, am intrat şi eu să dau a doua parte, la care n-am făcut nimic, da’ sper. La 2 şi ceva am intrat să dau partea întâi la care am făcut de 10 sigur. Examenul la socială 1, pe care îl luam sigur pentru că am învăţat, e pierdut. La Spss ne trebuie la amândouă părţile peste 4.50 ca să-l trecem. Deci 2 restanţe.

La Dezvoltării am dat luni, am făcut, zic eu trec cu brio. La Educaţiei la fel. Depinde doar de corectitudinea profilor acum. Da’ cum vorbim despre UAIC, mă aştept la orice…

Socială 2 azi, am făcut. 3 examene luate, teoretic. Practic, Dumnezeu cu mila. Mai trebuie unul… Pe SPSS nu mă bazez, restul examenelor s-au dat luni, deci nu am mai avut altă alternativă decât să merg la Psihodiagnostic.

La care sunt praf, pulbere fină, pentru că îl plănuiam pe anul 3.

Colac peste pupăză, ieri când am ajuns acasă, după ce i-am stat ăleia 79856467 ore pe holuri şi după o noapte de învăţat şi alte 2 zile nedormite, am zis să dorm 2 ore înainte să mă apuc de muncă, pen’ că nu mai puteam nici să apăs o tastă de oboseală, d-apoi să mai am idei de 4000 de cuvinte. Şi somnul ăsta al meu a fost prima oară când am murit. Că n-am mai auzit nici alarmă, nici mamă strigându-mă, nici foşnetul cursurilor pe care le-am luat să le citesc înainte să adorm cu capul pe ele, nici nimic. Până la 5 dimineaţă nici măcar nu m-am mişcat, că m-am trezit în aceeaşi poziţie în care mă ştiam.  Deci am avut fix 3 ore să învăţ la o materie pe care nu o înţeleg şi nu-mi place de nici o culoare.

Adică eu, cu alte cuvinte şi mai pe scurt, cu planul bine pus la punct, risc să pierd anul doar pentru că cei din facultate sunt nişte dezorganizaţi care nu au fost în stare să programeze nişte examene bine.

Am fost azi la proful la Socială 1 să-l întreb ce-i de făcut. Maximul de ghinion e că e acelaşi despre care v-am povestit şi întâmplarea cu licenţa. Adică ăl’ mai a dracu’ şi mai cu durerea-n suflet.

-Nu vă supăraţi, dom’ profesor, ieri când a fost examenul dumneavoastră a fost şi cel la SPSS. Cum pot face să îl dau şi pe cel de la socială?

-Îmi pare rău da’ nu mai ai cum.

-Risc să pierd anul şi mai am nevoie de un singur examen, la dumneavoastră, pe care îl iau sigur, pentru că am învăţat.

-Eu am terminat cu examenele, nu am ce-ţi face.

-Dar nu pot pierde anul când nu e vina mea…

-Păi nici vina noastră nu e.

Da’ a cui dracului e vina dar atunci?!?! Că dacă nu învăţam eu, dacă nu mă prezentam, dacă eram eu proastă şi nu înţelegeam, ziceam „ok” şi gata. Da’ aşa nu-mi convine să-mi ratez un an din viaţă, bani şi ambiţie, doar pentru că nu sunt ei în stare să se organizeze. Dacă nu puteţi face un program ca lumea daţi-mi-l mie naibii, că-l fac eu. Că tre’ să fii un geniu ca să-ţi dai seama că două examene sunt unul peste altul. Să mi se scuze că n-am abilităţi de Superman să pot fi prezentă în două locuri, da’ eu îmi vreau şansa la examen. Nu mă milogesc să trec sau să iau notă, eu doar vreau ceea ce regulamentul şcolii îmi garantează.

Din ce motive am restanţe e fix treaba mea, nu a lor. Mie mi se zice că în restanţă pot da examenul iar. Păi să pot…Nu?

Aşa, draci descărcaţi. Acum, voi, oameni mai trecuţi prin şcoală ca mine, îmi spuneţi, vă rog, cui pot eu să mă duc să mă plâng în cazul ăsta? Că cică decanul şi consiliul au hotărât că nu se poate face nimic în situaţiile astea, şi că rămân restanţe. Şi că cică nu-s singura cu problema asta. Poate ştiţi voi vreo soluţie, totuşi…

Şi rugaţi-vă la ce vreţi voi să iau totuşi notă de trecere la SPSS sau la Psihodiagnostic că mă duc şi mor cu cineva de gât dacă nu. Şi-apoi pe cine o să mai citiţi voi dimineaţa la cafea dacă fac asta..?

10 Responses to “Bătaie de joc”


  1. 1 EsCa Iunie 22, 2011 la 9:44 pm

    Walkthrough cand esti in cacat cu examenele (aka risc sa ramai reptila) :
    1.Mergi la secretariat ,le spui tot ce ai pe suflet (secretarele stiu cam tot ce misca prin facultate) ,asa ca e imposibil sa nu te ajute .Te pun in contact cu profi ,iti zic datele la examene ,iti mai dau 2-3 ponturi sau chiar suna ele pentru tine (daca esti dragutza)
    2. Te duci la profii la care ai probleme (si cel mai bine dupa ce s-a dat un telefon de la secretariat ) ca sa stabilesti o data pt examen .
    3. Nu merg astea de mai sus ? inapoi la secretariat ,cerut audienta cu decanul si-i explici simplu : Nenea ,nu am cum sa dau 2 ex in acelasi timp , si fara unu din ele sunt in groapa .

  2. 2 d3vilbabe Iunie 22, 2011 la 9:46 pm

    Bine de ştiut cum se intră la decan…Chiar nu ştiam. Cât despre secretare….Sunt legendare astea de la psiho pentru ce căsătorii „fără sex” au. 🙂 varianta cu proful a căzut din momentul în care mi-a zis că nu-i vina lui şi n-are ce face.

  3. 3 Nox Iunie 22, 2011 la 10:27 pm

    singurul lucru la care sunt sensibili sunt articole in presa. daca ai pe cineva care sa-ti spuna povestea intr-un ziar sau un site public si circulat, atunci ai sanse sa rezolvi ceva si sa obtii vreo schimbare. Sau pot vb cu HaviJr sa vad daca iti pot pune o vb buna la prof 🙂

  4. 4 d3vilbabe Iunie 22, 2011 la 10:28 pm

    :)) n-ar strica un psihodiagnostic luat, ca aia fac cu seniorul. da’ totusi… :-s

  5. 5 EsCa Iunie 23, 2011 la 12:21 am

    presa ? no me jodas tio :))) cred ca-s sute daca nu mii de exemple de astea in Iasi ,eu am dat 2 examene barosane (30 cursuri bucata +3-4 carti ) in aceeasi zi ,si la al 2-lea ex ,dupaamiaza ,se uita profa in carnet si vede nota de la primul …si zice ca nu poate sa-mi puna nota ,ca nu e corect sa dau 2 examene in aceeasi zi.
    P.S. Asta dupa ce toti se uitau la mine ca la un erou ,ca trecusem medicala singurul din toata grupa dimineata.

    P.P.S . Si nu am dat-o cu :stiti ,am 9 la medicala si la dvs cred ca am la fel.Am zis ca altfel nu aveam cum sa le dau ,apreciati efortul si treceti in plm nota aia in carnet.

    Concluzia : Cu tupeu …..m-ati fortat la maxim ,asta e tot ce am putut,dar nu am o clona si nici masina timpului sa pot da 2 examene odata.

  6. 6 EsCa Iunie 23, 2011 la 12:22 am

    Si ultima faza ….aveam un prieten la stomato ,ii spuneam Black Jack ,ca avea 21 de examene restante ….se ducea omul si dadea cate 3-4 pe zi :))

  7. 7 mephala Iunie 23, 2011 la 11:24 am

    sa ne tii la curent te rog cu amicul tau black jack daca mai e la stomato sau nu… mi-ar place sa evit jocurile de noroc cand e vorba de sanatate

  8. 8 EsCa Iunie 23, 2011 la 12:43 pm

    A terminat de mult …poate ca ai trecut pe la el odata :))

  9. 9 Ella Iulie 2, 2011 la 9:48 pm

    e aiurea , dar la cuza se pot programa din anul 2 examenele de catre sefii de grupa la secretariate , deci , daca aia au programat nasol sau nu s-au dus sa le programeze e vina lor . Situatia e aiurea …. nu prea ai ce face


  1. 1 Hi hi >:) « d3vilbabe Trackback pe Iulie 9, 2012 la 5:28 pm

Lasă un răspuns

Oldies But Goldies

Categorii

Top Clicks

  • Niciunul
Page copy protected against web site content infringement by Copyscape

Oameni plictisiti :


