Inconstanţa care mă enervează

La oameni, în general. La mine constanta e să fiu inconstantă în atitudini şi decizii. Dar alţii au pretenţia de oameni serioşi. Eu n-am avut pretenţia asta niciodată. Mă recomand „miştocară” de obicei.

Era un omuleţ acum vreo 3 ani care încera să-mi dovedeasă pe aici cum eu greşesc şi alţii sunt buni şi etc. Înţelegeţi voi. Genul de om care m-a văzut o dată, s-a simţit deştept pentru că el se simte deştept în general şi apoi a venit aici şi a făcut afirmaţii despre viaţa şi personalitatea mea ca şi cum mă ştia de-o viaţă. Desigur, cum nu mă ştiu oamenii de lângă mine, care îmi sunt prieteni, cam la fel n-avea nici el vreo şansă să mă ştie la o cafea de-o oră în care vorbiseră doar el şi un fost de-al meu.
Aşa, sărim peste amănunte. Dăunăzi, ca element disturbant peste relaxarea mea la cafea, a apărut el. Care el, n-ar fi avut cum să tacă. Doar la cât de deştept e, tre’ să mai aibă şi momente de prostie d-asta. Şi în timp ce-mi beiam eu cafeaua încercând să fac abstracţie de toată agitaţia nedorită din jurul meu, scoate el capul de după omuleţul care stătea între noi şi zice:
-Tu ai zis că o ştiu pe Oana. Da’ nu-mi aduc aminte să fi făcut cunoştinţă.
-V-aţi întâlnit acum vreo 3 ani, zice omuleţul din mijloc.
-Nu mai ţin minte, zice el.
-Las’ că ţin eu minte, zic eu şi îi arunc o privire total sinceră.
Ce-a priceput, ce nu, nu ştiu. Da’ bănuiesc că i-a revenit instant memoria că n-a mai încercat să schimbe prea multe vorbe. Şi-apoi a plecat.

Aşaaaa, ăsta unul. Al doilea e ceva combinaţie între „eşti simpatică, da’ parcă nu eşti, da’ parcă eşti, da’ parcă eu sunt mascul adevărat, da’ hai că sunt în limbă şi nu mai ştiu cum să mă bag în seama.”
Şi al treilea e genul de om care zice una, face alta, zice că face iar, dă vina pe alţii că nu face, se duce şi zice altora ce face şi tot aşa.

Păi hotărâţi-vă mă, ca să ştiu şi eu ce atitudine să adopt cu voi. Că după veniţi şi vă plângeţi că nu vă iau în serios când spuneţi că „v-aţi schimbat”. Păi treabă-i asta…? Nu-i frumos. Ori ne suportăm ori nu ne mai suportăm şi gata. Nu?

7 Responses to “Inconstanţa care mă enervează”


  1. 1 mephala Iunie 20, 2011 la 10:36 am

    „Păi hotărâţi-vă mă, ca să ştiu şi eu ce atitudine să adopt cu voi. ”

    nu se cam bate cap in cap cu:

    „La mine constanta e să fiu inconstantă în atitudini şi decizii. ” ?

  2. 2 d3vilbabe Iunie 20, 2011 la 11:56 am

    Exact ce spuneam în primul rând:))

  3. 3 mephala Iunie 20, 2011 la 12:18 pm

    eu nu am inteles de ce te mai tipi la oamenii respectivi din moment ce spui ca poti adopta o atitudine adecvata oricarei situatii.

    singura explicatie este ca nu te cunosti chiar atat de bine.

  4. 4 d3vilbabe Iunie 20, 2011 la 12:19 pm

    da’ nu ţip 🙂 doar că mi se pare ciudat…e un fel de…poveste cu morală :-??

  5. 5 mephala Iunie 20, 2011 la 4:49 pm

    de ce ai avea nevoie sa faci pe lupul moralist?

    doar esti cat se poate de independenta, tu iti alegi pretenii, cu cine da cu cine ba….asa spui tu.

    raman la ideea mea.

  6. 6 d3vilbabe Iunie 20, 2011 la 6:26 pm

    tu de ce ai început să despici atât de des firul în 5 în ultimul timp? m-a deranjat pe mine în momentul ăla asta, mi s-a părut de prost gust faza şi am scris despre ea. n-am altă explicaţie să-ţi spun de ce am vrut eu să fac pe lupul moralist…mă simţeam mai lup eu atunci…

  7. 7 Nox Iunie 22, 2011 la 5:32 am

    da-i ban , sterge-o, asasineaz-o virtual! ce-i aici? democratie?


Lasă un răspuns

Oldies But Goldies

Categorii

Top Clicks

  • Niciunul
Page copy protected against web site content infringement by Copyscape

Oameni plictisiti :


