Anunţ umanitar disperat

Buşit urât click 1 la mouse. Caut ajutor urgent înainte să îmi apară două riduri noi de la dracii la cs şi în word. 🙂

7 Responses to “Anunţ umanitar disperat”


  1. 1 EsCa Iunie 17, 2011 la 9:24 pm

    sv_get taxi_Tudor + amx_buy mouse1

    P.S. Sper sa se rezolve ))

  2. 2 d3vilbabe Iunie 18, 2011 la 6:46 am

    nu merge amx_buy :))) iar taxi_tudor e valabilă doar în cazul în care bere=1 :))

  3. 3 marius Iunie 18, 2011 la 9:16 pm

    dar daca bere=1 si taxi_tudor e true …inseama ca distractie e tot true , sau asta nu se mai spune ca se stie? 😛

  4. 4 marius Iunie 18, 2011 la 9:17 pm

    app ….eu am un soaric…da presupun ca nu e bun …e cu mufa normala , nu usb

  5. 6 Ionel Iunie 19, 2011 la 1:11 pm

    mouse de laptop…:micutz si dragutz. Rosh ca pentru femei :))

  6. 7 d3vilbabe Iunie 19, 2011 la 1:44 pm

    nu nu, nu s-a înţeles. eu îmi iubesc mouse-ul actual. avem o legătură specială şi e partea mea de la „partaj” :))) aşa că aş vrea să-l fac pe el, nu să-mi caut altul. e jumătatea mea:))


Lasă un răspuns

Oldies But Goldies

Categorii

Page copy protected against web site content infringement by Copyscape

Oameni plictisiti :


