Eu, azi

Iar punctul doi pe lista doleanţelor mele de azi sunt eu. Eu, cu cele mai ascunse instincte ale mele, care-mi fac viaţa un iad.

Şi instinctele mele care urlă din străfundul sufleţelului meu, fără logică, oricât le-aş spune eu să tacă îmi spun cam asa: ţi-e mai bine singură. Cel mai bine ţi-e singură. Fă abstracţie că trece timpul iar omul ăla chiar merită. Tu rămâi singură, fără obligaţii, fără explicaţii, fără să trebuiască să te gândeşti la alţii. Când vrei să pleci, pleacă. Când vrei să revii, revino. Nimic nu te leagă şi nu te poate ţine pe loc, nimic nu îţi dictează să faci ceea ce ar trebui să faci. Eşti doar tu şi regulile tale. 

Şi Supraeul urlă din celălalt capăt al lumii mele: toţi au să dispară şi tu ai să rămâi singură. Trebuie să te linişteşti şi tu, la un moment dat, să te stabileşti undeva. Singură ai să devii inumană. Nu e bine. Nu aşa se face. Chiar deloc. 

Şi cam asta-i drama vieţii mele, dintotdeauna. Inconştientul îmi dictează să fug de oameni,  Supraeul îmi zice să stau, iar conştientul mă minte că cine are să merite are să accepte să fiu o carieristă solitară. Şi uite aşa mă duc, mă întorc, stau puţin, plec iar, revin.

Iar partea nasoală e că de mine depind oameni. Pe care-i doare şi care tac şi acceptă  pentru că ei consideră că merit. Şi eu consider că ei merită. Altceva decât cineva care vine şi pleacă, care nu işi poate implanta rădăcinile ci doar ghearele.

Eu, azi, simt nevoia să plec…Iar…

3 Responses to “Eu, azi”


  1. 1 nya Iunie 13, 2011 la 9:05 am

    Inseamna ca nu e inca persoana potrivita pentru tine, cand va fi potrivita alegerea atunci vei ramane.. numai bine!

  2. 2 Nefraim Iunie 13, 2011 la 3:20 pm

    Vrei sa pleci? Hai la Bucuresti 😀

  3. 3 Tudor Iunie 14, 2011 la 5:45 am

    Iar… macar nu te mai lega exclusiv data viitoare 😉


Lasă un răspuns

Oldies But Goldies

Categorii

Top Clicks

  • Niciunul
Page copy protected against web site content infringement by Copyscape

Oameni plictisiti :


