La risc

Ştiţi ce vă spuneam ieri despre profesorii universitari care fac greşeli elementare de gramatică? Azi la examen am făcut primul pas, după ce o noapte întreagă am fost nevoită să citesc un curs care-mi spunea „copii sunt”. Asta ţinând cont că principalul obiect de studiu al respectivei materii sunt copiiI.

Ori azi, la testul grilă, pe foaia pe care mi-a dat-o profa, am completat de la mine i-ul care m-a terorizat azi-noapte. Că na, defect profesional, nu pot face deloc abstracţie de greşelile de genul decât la mine şi asta cu condiţia să nu mai văd tastatura de somn. Da’ eu nu fac greşeli de genul. Cel mult un dezacord, acolo. Bine, nu chiar de teapa „unul din două dimensiuni”.

Acum, din 18 întrebări, eu am răspuns corect la 16. Deci 9. Hai să zicem că nu-i place mutra mea şi îmi pune un 7. Voi ce ziceţi? Are să mă taxeze pentru impertinenţă sau are să se corecteze pe viitor? Dăm cu banul? Deschidem pariurile?

later edit: mi-a pus 6. Să nu-i dai una peste cap..?

7 Responses to “La risc”


  1. 1 luvieere Iunie 11, 2011 la 6:33 pm

    Ai omis varianta „se corectează pe viitor, însă te și taxează pentru impertinență”, caz în care… all bets are off :))

  2. 2 Beginner Iunie 11, 2011 la 6:42 pm

    daca iei examenul dai de baut ok, daca nu il iei dau eu de baut, te bagi?

  3. 3 TAP Iunie 12, 2011 la 1:56 am

    pici examenul cu brio 🙂

  4. 4 Ella Iunie 13, 2011 la 9:15 am

    sa stii ca nu e caz singular 🙂 la multe teste grila corectam cuvintele scrise gresit , acum depinde si de orgoliul profului/profei .

  5. 5 Mariuca Iunie 13, 2011 la 11:03 am

    In primul rand conteaza la ce profesor. Problema e ca s-ar putea sa se simta prost in intimitatea lui/ei, dar in fata ta sa sustina cu vehementa ca a fost o greseala de tastare/de oboseala/etc. Din pacate, sunt foarte putini profesori care recunosc in fata studentului ca au gresit…

  6. 6 sibiu Iunie 13, 2011 la 5:21 pm

    eu zic ca un 8 ca ti-ai permis sa pui un „i”

  7. 7 Roxyka Iunie 15, 2011 la 2:21 pm

    Depinde cat de normala la cap e profa. Daca realizeaza ca a gresit si nu e genu’ care sa poarte pica… nota 9 e a ta. Daca e de aia.. „eu mi-s mare profa si tu n-ai drept la opinie”… depinde cat e de cruda.


Lasă un răspuns

Oldies But Goldies

Categorii

Top Clicks

  • Niciunul
Page copy protected against web site content infringement by Copyscape

Oameni plictisiti :


