Ce trist am ajuns

/autoironie on
Deci io, în momentul ăsta, vreau să adun gaşcă mare şi să punem de o ceva destrăbălare în singura mea zi mai liberă din viitoarele 3 săptămâni. Aşa că îmi întreb întâi prietenul dacă vrea să iasă. Zice că nu. Buuuun, las’ că mă descurc eu de alţi omuşteni.

Mă uit pe lista de mess, e Watzap online. Da’ el sigur n-are chef decât de o cafea, aşa că zic pas.

Mă uit mai jos, nimic, mă uit mai sus, nimic. Mă uit în telefon şi încep să sun:

Prieten 1: Azi am muncă.

Prieten 2: Azi am banchet.

Prieten 3:  Am de împachetat că mă mut.

Prieten 4: off, nu răspunde, nu există.

Prieten 5: n-am numărul lui de tel, ne ştim de 100 de ani da’ până acum m-a sunat el şi eu n-am salvat. (l.e. stai că e alive pe mess. Mda, mâine are proiect de predat.)

Prieten 6: N-am bani.

Prieten 7: Doarme.

Prieten 8: „Nu-i acasă, e la ziua lui Bibi.” (apropo, la mulţi ani Bibi).

„hey, hey,  e vineri/ ca de obicei/primesc telefoane de la toti ai mei”

Am făcut ce-am făcut şi tot la Watzap am ajuns. Ca să vedeţi cât de folositor e să-l ai ca şi cunoştinţă. Of course, cafea. Da’ de acolo poate mă descurc eu… Ce trist am ajuns…

 

Later edit de sâmbătă: până la urmă tot ca mine a fost şi am ajuns eu, prieten 1, prieten 5, prieten 8 şi Watzap în club. Vedeţi că dacă vreţi îndeajuns de mult se poate?:P

7 Responses to “Ce trist am ajuns”


  1. 1 WaTzaP Iunie 3, 2011 la 7:32 pm

    Taci ca ultima oara ( fo’ me) aveai 2 scorpioni alaturi.

  2. 2 WaTzaP Iunie 3, 2011 la 7:33 pm

    p.s. – watzap.wordpress.com =))))) (ce tanar eram odata )

  3. 3 Tudor Iunie 5, 2011 la 10:24 am

    O sa vezi cum o sa fie pe masura ce mai trece timpul si se apuca oamenii de copii 🙂

  4. 4 d3vilbabe Iunie 5, 2011 la 1:19 pm

    the future looks bright. şi eu o să trebuiască să mă prefac că-mi plac copiii lor?:(

  5. 5 Tudor Iunie 6, 2011 la 1:37 pm

    Da, o sa scoata toti poze cu cea mai frumoasa creatura de pe pamant si tu o sa fii uimita ca asa o minune este posibila. Asta daca nu savarsesti tu minunea mai intai 😉

  6. 6 d3vilbabe Iunie 6, 2011 la 3:03 pm

    da’ nu putem sa sarim peste partea asta si sa ajungem la aia în care ei îmi spun „fu-tu-i crucea mamii lui de copchil că numai trăznăi face”?:(

  7. 7 ionel Iunie 7, 2011 la 11:08 am

    prieten 1 : e pierdut
    prieten 2 : daca era banchet atunci el nu exista nu prieten 4
    prieten 3: al meu m-a luat cu el… cand am fost in cazul tau: la mare
    prieten 4: cu respect dar cu exceptii (mai bine nu decat prost de tot)
    prieten 5: nu e prieten
    prieten 6: ar putea fi
    prieten 7: D ?… vineri seara el… ? „D3vilbabe” si totusi ai prieteni din astia ? in fine…
    Prieten 8: o fi alt bibi… nu-i zi la multi ani: ziua lui Bibi a fost doar pentru ball 8

    wazzap….citit din multe randuri, si-a facut 5 minute si nu e cel mai bun prieten: prieten de-al tau ?

    …sigur?


Lasă un răspuns

Oldies But Goldies

Categorii

Top Clicks

  • Niciunul
Page copy protected against web site content infringement by Copyscape

Oameni plictisiti :


