România

Uite, la faza asta mă oftic că nu pot să fac mai mult. La faza asta mă oftic când văd oameni care au tot ce le trebuie, dar nu vor ei să dea mai mult. Exact de aia sunt atât de rea cu cei care folosesc un calculator şi încă nu au învăţat să scrie corect măcar.

11 Responses to “România”


  1. 1 cl Iunie 3, 2011 la 9:54 pm

    Dar ce spui de fetitele alea 2? Eu zic ca ar merita ajutate mai mult, ONG-urile ce pazesc? 😐

  2. 2 d3vilbabe Iunie 4, 2011 la 6:54 am

    sincer, dacă ar fi după mine, le-aş da tot ce au nevoie. din păcate, însă, şi eu tot în România trăiesc….

  3. 3 cl Iunie 4, 2011 la 4:11 pm

    Da, dar problema se pune altfel. Faza e ca se poate, ar trebui sa contribuie fiecare cu o suma pana in 50 RON lunar si copii de genu fetelor alora ajutati. Pacat ca multi prefera sa arunce banii pe bauturi scumpe la terase de fitze. Ne cam meritam soarta!

  4. 4 d3vilbabe Iunie 4, 2011 la 8:20 pm

    pe de altă parte fiecare caută să-i fie lui bine. n-aş renunţa la nimic din ce am nevoie pentru un copil care nu-i al meu, indiferent cât de milă mi-ar fi de el. dacă aş avea în plus, da. dar scopul meu principal în viaţă e să mă simt eu bine. în schimb l-aş lua pe unul din ăsta şi l-aş învăţa tot ce ştiu. 🙂 asta e forma mea de caritate.

  5. 5 cl Iunie 4, 2011 la 8:54 pm

    Ai dreptate, intr-un fel. Dar daca ne gandim altfel … cum ar fi ca un grup de persoane(sa zicem .. eu si prieteni/colegi de munca) ar face o fapta buna si sa ofere posibilitatea la 20-30 de copii talentati/doritori de mai mult posibilitatea de a face asta? Ar fi grozav. Problema e ca daca le propui asta, toti iti rad in fata.
    P.S.: Aia care sunt analfabeti si nu lupta sa invete(gen fetele alea 2) fac ce trebuie! Agricultura si cresterea animalelor. Problema e ca ar tb sa facem ce au facut comunistii … sa adunam persoanele astea, sa facem un CAP, sa ii punem la prasit, etc.

  6. 6 d3vilbabe Iunie 4, 2011 la 8:57 pm

    mie mi-e ciudă că în felul ăsta se pot pierde nişte oameni care chiar ar putea conta la un moment dat. dar…mi-ai dat o idee. trebuie acum să mă interesez cum se poate face asta.

  7. 7 cl Iunie 4, 2011 la 9:19 pm

    🙂 Ma bucur. Partea nasoala e ca si profesorii ar tb sa semnaleze cazurile in care copii buni nu pot merge mai departe la scoala(din cate stiu invatamantul de 10 clase este obligatoriu, nu? ) si cred eu ca s-ar putea crea o organizatie pt chestii de genu. Mai ales ca an de an, cei 2% din salariu + o suma lunara ar putea merge acolo. Eu refuz sa ii dau bisericii…

  8. 8 d3vilbabe Iunie 4, 2011 la 9:21 pm

    în reportajul ăla arăta că salvaţi copiii se ocupă de o chestie de genul ăsta da’ cică nu mai sunt fonduri… şi dacă nici salvaţi copiii nu mai au fonduri…
    în america de ex cei mai mulţi bani s-au băgat în educaţie pentru zis că doar prin asta se poate ridica totul. la noi o durere are toată lumea… :-< "la ce să-i trebuiască lui şcoală?"

  9. 9 Nox Iunie 5, 2011 la 1:44 am

    things will only get worse before they get better, time to flee the country

  10. 10 d3vilbabe Iunie 5, 2011 la 2:35 am

    tu eşti printre norocoşii care pot să plece când vor…

  11. 11 cl Iunie 6, 2011 la 4:14 pm

    Nox .. ce te retine?
    Si eu sper ca in 3 ani sa fiu intr-o tara civilizata:)


Lasă un răspuns

Oldies But Goldies

Categorii

Top Clicks

  • Niciunul
Page copy protected against web site content infringement by Copyscape

Oameni plictisiti :


