Culmi psihologice

Ca în fiecare sesiune, a venit perioada posturilor legate de şcoală.

Prima culme vine de la etajul 2 al clădirii în care e facultatea mea, unde, la budă, s-a făcut loc de nevoi pentru oameni în cărucior cu rotile. A.k.a budă largă, cu ghiuvetă joasă, cu privelişte la geam, ce mai, condiţii clasa 1. Singura problemă e că până la etajul 2 nu există rampă de urcat. Să mai ziceţi că oamenii de ştiinţă nu speră în minuni sau că numai la Caracal se poate.

A doua culme vine de la profa de logopedie care ne explică despre disgrafie (probleme legate de scris) legând cuvintele între ele şi făcând greşeli gramaticale. Ce pretenţii să mai ai de la puştanii de liceu, atunci?

A treia culme e că eu, mâine, tre’ să îmi rog a doua personalitate să se ducă fără mine prin sălile şcolii, pentru că am două examene la aceeaşi oră.

Eh, da’ cine are să iasă cu diplomă de Cuza şi o să le dea peste nas ălora de la UPA? Că la Cuza nu înveţi numai psiho, da’ mai înveţi şi fizică cuantică, şcoala vieţii, lecţia umilinţei, 1001 de moduri de a acoperi cearcănele apărute de la oboseală şi astuparea urechilor cu dopuri imaginare.

10 Responses to “Culmi psihologice”


  1. 1 razvan Mai 28, 2011 la 3:42 pm

    scoala inveti oriunde , important e sa vrei

  2. 2 d3vilbabe Mai 28, 2011 la 3:43 pm

    da…da’ nu de oriunde ajungi oriunde:)

  3. 3 razvan Mai 28, 2011 la 3:45 pm

    crezi..ma indoiesc

  4. 4 d3vilbabe Mai 28, 2011 la 3:59 pm

    sunt sigură, cel puţin la capitolul ăsta 🙂

  5. 5 razvan Mai 28, 2011 la 4:02 pm

    ironica ca intotdeauna , dar din ce stiu eu facultatea de filozofie si psihologie la distanta e cam ca la gradinita

  6. 6 d3vilbabe Mai 28, 2011 la 5:50 pm

    e doar psihologie si pe diploma are sa scrie licenta…nu e diferenta intre licenta la id si la zi, se dau in aceeasi oala, dupa aceleasi criterii. si doar ala conteaza, oricum vine si masterul…numai ca, daca vreau ce master vreau eu, tre’ sa sune bine cand zic unde am terminat, nu la nush ce facultate cu probleme de acreditare 🙂

  7. 7 razvan Mai 28, 2011 la 8:04 pm

    ufff mai ai de inavtat , o sa vezi ca pe diploma o sa scrie ce fel de studii ai facut la zi sau FR , in privinta masterului si la ASE pot sa.l fac dar cred ca o sa optez pentru unul in strainatate ca sa dea mai bine , asa cum zici tu ….ei na , nu intotdeauna ai dreptate

  8. 8 d3vilbabe Mai 29, 2011 la 3:54 am

    ba în cazul ăsta chiar am, pen’ că am şi planuri un pic mai mari, aşa că orice amănunt contează. cât despre id…la anul vreau la zi ca sa scrie asta pe diplomă 😛 . am un plan serios aici:P da’ chiar nu e diferenta la licenta intre zi si id. aceleasi criterii, aceleasi norme, aceeasi materie.

  9. 9 razvan Mai 29, 2011 la 8:34 am

    e cam comica discutia , te las pe tine sa castigi , nu facem concurs sa vedem care e mai bun

  10. 10 d3vilbabe Mai 29, 2011 la 8:45 am

    🙂 care-i partea comica?


Lasă un răspuns

Oldies But Goldies

Categorii

Page copy protected against web site content infringement by Copyscape

Oameni plictisiti :


