Explicaţi-mi şi mie ceva

De ce toată lumea tre’ să-şi manifeste dragostea pe facebook? Eu înţeleg, îl iubeşti, o iubeşti, ca el/ea nu mai e nimeni pe lumea asta, te gândeşti încontinuu la el/ea, hormonii dau show în capul vostru….Da’ de ce d’astea?! Ce o să vedeţi mai jos sunt commenturi de la pozele pe facebook. Nu dau nume că nu vreau să fiu linşată pe strada. Plus că nu-i frumos…Nu?

Poza 1: ea şi el sprijinind un stâlp:
A: cine e baiatul misterios
sub acel cer frumos <––n.r. protagonistul pozei
L: ghici 😀 <–- prietena lui, care apare şi ea în poză…

Poza 2: ea şi el, ţinându-se în braţe

S: TE IUBESC:x TE IUBEEESSSCCC:x <–ea
S: o zi lipsim de pe facebook si se agita lumea 😐 :)) oare nu e EVIDENT ca ramanem impreuna,orice ar fi,ORIUNDE am fi?:)) [veeerrryyy engaged :X ] <–tot ea

Poza 3: el bând la show cu un amic…

S: in cantitati mici BEREA! da,intr-adevar:))) taria face totul:))) ce flumos ma invata iubitul meu:X

Acum nu serios, am pierdut eu ceva din evoluţie..?

8 Responses to “Explicaţi-mi şi mie ceva”


  1. 1 inapt Mai 22, 2011 la 11:01 am

    femelele isi pun poze cu iubitul ca sa moara prietenele lor de ciuda. masculii, ca sa vada lumea ca in sfarsit au prins si ei una care nu le ia bani cand pleaca dimineata acasa.
    pe urma, barbatii sunt oarecum constransi sa isi puna poze cu iubita. daca nu, urmeaza discutia intitulata ”de ce nu ai pus pozele alea in care nu suntem impreuna, nu ma mai iubesti, ai pe alta, no more vajayjay for you”
    mie, personal, imi plac fazele alea cand vreuna isi pune la relationship status ”single” dupa o relatie si toti care vor sa ii forteze intrarea in clopotnita ii dau like.

  2. 2 d3vilbabe Mai 22, 2011 la 9:15 pm

    sau alea care pun „in a relationship and it’s complicated” :))

  3. 3 Beginner Mai 23, 2011 la 8:41 am

    daca nu pui pe facebook chestiile astea …e ca si cum nu ar exista relatia voastra. 🙂

  4. 4 mephala Mai 23, 2011 la 10:05 am

    „De ce toată lumea tre’ să-şi manifeste dragostea”
    Pentru ca e in natura umana ca fiecare sa exprime ce simte. Astfel, se descarca.

    ” pe facebook? ”

    Pentru ca satul a evoluat. Inainte era radio shantz. Tot satul stia ca gheorghe dupa ce i-a tras’o lu’ maria, a lasat’o pentru ileana lu’ frasina.
    Acuma, maria dupa ce si-a cules mucii, si-a schimbat status-u: si-a pus o floare rosie in par si umbla despletita de i-a innebunit pe ion si pe vasile de ii dau astia (like) tarcoale la jocul de duminica incat babele nici in biserica (wall) nu se pot abtine sa nu vorbeasca despre asta.

    Oricat ne-am metamorfoza, tot simpli oameni, de la tara, suntem.

  5. 5 kOoDoO Mai 24, 2011 la 5:52 pm

    Iubeeesc blogul tau :X:X:X >:D<:D:D< :*:*:*:*:* cu sclipici mov, ca Porsche-ul lu' Traistariu.

  6. 6 Ella Mai 24, 2011 la 7:12 pm

    vai :)))) cunosc persoana de la engaged :)))))) ma pocneste iar rasul :))

  7. 7 Roxyka Mai 28, 2011 la 1:05 pm

    Haha!!!:)) Asta nu-i nimic. Ti-as da eu niste linkuri sa ai ce rade cu adevarat:)))

  8. 8 d3v Mai 28, 2011 la 1:06 pm

    dă-mi, nu fi egoistă şi ţine doar pentru tine ^_^


Lasă un răspuns

Oldies But Goldies

Categorii

Page copy protected against web site content infringement by Copyscape

Oameni plictisiti :


