Adevărul nu e bun

Mă amuză, în general, bărbaţii. Sunt aşa, ca nişte copii, cărora e de ajuns să le dai o bomboană ca să stea cuminţi în colţul lor şi să îţi zâmbească fericiţi. La fel ca şi copiii, bărbaţii nu ştiu exact ce vor.

Ştiţi cum se plâng mereu că femeile nu sunt sincere? Dar ştiţi cum reacţionează atunci când sunteţi sincere? Vă povestesc eu.

Am fost vineri la ziua unei amice a unui amic. La masă erau vreo 4 fete, amicul, un nene care face pe superiorul da’ de care nu-mi permit să mă iau prea tare pentru că e amicul amicului, un alt nene care cică ar fi cea mai deşteaptă persoană cunoscută a cuiva, un alt nene antisocial şi eu. Cu ultimii m-aş fi descurcat eu cumva, dar cu prezenţa femeilor la masă pe cuvânt că n-am putut. Ele erau ok, eu eram problema şi inadaptata.

Asa că m-am retras cuminte lângă un stâlp. L-am sprijinit cu succes, şi el pe mine, pe ritmuri de Inna. Numai că nu ştiu ce se întâmplă de 2 săptămâni încoace cu mine că nu mai am chef să joc jocuri sau să menajez pe careva, cumva. De fapt ştiu, da’ rămâne doar între mine şi ai mei 15 prieteni imaginari.

Şi cum ajutam eu la consolidarea Master-ului, acolo, vine lângă mine un oarecare omuştean, să mă invite la dans, care pesemne nu miza pe inteligenţă sau pe şarm ci pe numărul de cutii de proteine îngurgitate. Se încordează, scoate pieptul la înaintare şi îmi întinde mâna. Îi fac semn că nu. Doar nu s-o prinde din prima, nu? La câţi bani costă sala în ziua de azi nu prea poţi accepta uşor un refuz. Aşa că are senzaţia că mă las greu şi vine lângă mine.

-Da’ nu ţi-e urât aşa, singurică, aici?
-Nu, că-mi ţineţi voi de urât.
-Care voi?
-Ăştia de tot veniţi şi încercaţi să mă agăţaţi.
-Şi îţi place, nu?
-Normal, cui nu i-ar plăcea? Îmi gâdilaţi orgoliul.
-Vai, ai noroc că eşti simpatică…

Şi a plecat. Da’ dacă nu aveam fusta scurtă în seara aia şi nu mai eram simpatică, ce-mi făcea?

Apoi mi-a venit cheful de joacă, da’ aşa, în cel mai direct mod cu putinţă. Şi-am început să mă joc, pe faţă, doar ca să văd reacţiile lor. Care reacţii erau total neaşteptate, pentru că omuleţii se speriau instant. E funny să-i vezi nesiguri şi cu preconcepţiile în fapt, însă încercând să pară foarte siguri şi aventurieri. E şi mai funny să vezi cum bărbaţii se plâng că femeile nu sunt sincere, dar când găsesc una din asta, se simt ameninţaţi în masculinitatea lor. Dar maximul de parte funny e când ei sunt convinşi că te-au prins sau că i-ai prins, când tu le urezi “o zi bună” şi te întorci la prietenul tău.

Partea nasoală e că, deşi listele cu “aş vrea să fie aşa” sunt destul de lungi, în practică, lista atribuţilor femeii cu care ai vrea să fii cuprinde doar o fustă scurtă şi o dispoziţie spre orizontală. Da’ totuşi, ce m-aş face eu fără ei? d3v ar muri instant, eu aş fi doar o fetiţă prinsă într-un corp de femeie, fără “acel ceva” care o face să poată scrie poveşti nemuritoare pe o hârtie albastră, fără încredere şi fără puterea de a continua. Aşa că naivitatea altora e combustibilul meu preţios, de care nu mă pot lipsi deloc. Mă întreb ce-am să mă fac când n-are să se mai găsească, pentru că am auzit că resursele planetei sunt pe terminate.

3 Responses to “Adevărul nu e bun”


  1. 1 Stefan Mai 17, 2011 la 3:35 pm

    Mai stiu eu oameni care incercau sa joace rolul agresiv si a doua zi isi cereau scuze =))

  2. 2 d3vilbabe Mai 17, 2011 la 7:29 pm

    ei, politeţuri şi alte verdeţuri :))

  3. 3 Anca Mai 30, 2011 la 2:04 pm

    „dispozitie spre orizontala”, ce bine le zici. :))


Lasă un răspuns

Oldies But Goldies

Categorii

Top Clicks

  • Niciunul
Page copy protected against web site content infringement by Copyscape

Oameni plictisiti :


