Festudis 2011- organizare de tot rahatul

V-am spus dăunăzi că din prostie am aflat anul ăsta că e Festudis, pentru că reclama n-am văzut pe nicăieri. Dar asta, sau seara de muzică lăutărească, sunt mici copii pe lângă ce-am să vă povestesc acum.

Aseară trebuiau să cânte Bucovina şi încă două formaţii de care n-am mai auzit până acum. Prima pe care am prins-o când am ajuns a fost superbă. Cântau oamenii cover-uri celebre ca Deep Purple sau Judas Priest, pe care absolut toată lumea, rocker sau nu, dădea din cap. Termină oamenii ultima piesă din repertoriu şi, cum lumea striga, vor să mai cânte o piesă, însă de după scenă se vede un nene agitat care le face semne să coboare. Sunetistul le stinge luminile şi microfonul iar omuleţii coboară supăraţi..

A doua formaţie a fost ceva combinat între un gay, o pisică leşinată de foame şi un nene care cânta alternative. Nu mi-a plăcut neam, da’ bine că n-au cântat mult.

A treia formaţie, Bucovina, motivul pentru care toţi oamenii ăia erau acolo. Atmosfera superbă, publicul cânta, dansa, toată lumea simţea muzica. Am să pun un filmuleţ ca să vedeţi ce fel de atmosferă era acolo. Superbă.

Cântă  oamenii ultima piesă şi, cum toată lumea striga „bis”, ia nenea microfonul (din păcate mă declar ignorantă şi recunosc că nu ştiu cum îi cheamă) şi dă să vorbească:

-Mai avem timp pentru un bi… moment în care i se închide microfonul, la un loc cu luminile. Tipul mai tinerel din formaţie şi-a luat imediat chitara şi a plecat. Celălalt, mai bătrân, nu putea să creadă că se întâmplă asta şi aştepta pe scenă, pregătit să mai cânte. Toată lumea striga „bis”, nimeni nu se mişca de la locul lui. Timp de 10 minute. N-au mai  fost lăsaţi să cânte.

Cu alte cuvinte, au dat jos de pe scenă una din cele mai tari formaţii, direct cu un şut în fund. Nici măcar nu i-au lăsat să îşi ia „la revedere”. Nici măcar nu i-au lăsat să iasă de pe scenă în glorie, văzând pe unde merg. Iar nouă, spectatorilor, ne-au dat o adâncă m*ie. De ce? N-aş putea să vă spun.

Cuvintele sunt fix de prisos aici. Am fost atât de scârbită, dezamăgită şi şocată că aşa ceva se poate întâmpla la 22 de ani după ’89 că nici nu ştiu dacă să îi înjur, să plâng sau să emigrez.

Imaginaţi-vă atmosfera din clipul de mai jos, terminată fără nici un fel de preaviz prin oprirea sunetului şi a luminii.

Iar dacă nu vă puteţi imagina cum arăt eu dezamăgită, apoi na d-aci:

Da, zici că tocmai am primit un şut în coaie şi m-au dat afară în frig, iar eu privesc înfometată cum stau ei la căldură şi mănâncă tot felul de bunătăţi, în timp ce aruncă ciolanele înspre mine. ‘tu-vă-n gură mă!

6 Responses to “Festudis 2011- organizare de tot rahatul”


  1. 1 Tudor Lupascu Mai 13, 2011 la 8:56 pm

    ha ha:))..right on girl…multumim si pentru review:P…desi nu foarte ok din punct de vedere organizatoric..totusi a fost cea mai reusita seara…:)

  2. 2 d3vilbabe Mai 14, 2011 la 6:05 am

    Ce-i drept e drept…
    P.S acum realizez cât de penibile au fost restul serilor…

  3. 3 matei vornicu Mai 14, 2011 la 4:43 pm

    mersi pentru reclama:)) da hai ca n-au cantat chiar asa de rau aia de la fingerprint

  4. 4 d3vilbabe Mai 14, 2011 la 9:42 pm

    na, poate nu-i inteleg eu…fingerprint erau?:))

  5. 5 Tudor Mai 14, 2011 la 10:00 pm

    Oh, hello d3vilbabe 🙂

  6. 6 garf Mai 14, 2011 la 10:01 pm

    :)) hello u 2


Lasă un răspuns

Oldies But Goldies

Categorii

Page copy protected against web site content infringement by Copyscape

Oameni plictisiti :


