Cum să transformi o zi de tot rahatul în ceva simpatic

Ieri vroiam să scap din atmosfera apăsătoare din casă, să-mi iau rucsacul şi să mă duc de nebună unde oi vedea cu ochii. Că dacă nu, ori ajungeam să dau cuiva în cap, ori zburam eu pe primul geam găsit în cale. Da’ n-am ajuns decât până în Tudor, la o bilă.

La care bilă eram încă pierdută în gândurile mele. Asta până când Shosho, în minunata lui inocenţă necunoscătoare, s-a gândit să-mi ofere o gumă…de mentă. Nu, n-am sărit pe nimeni de pe-acolo, dacă la asta vă gândiţi. Doar am luat-o puţin razna. „Dar sunt nebun în modul bun…”

Asta plus o cafea la modul „Big Cup”, plus un pic de Turkish Spice ascultată pe un telefon fără bass au avut rolul de a mă transforma instant în ceva pus pe viaţă, îmbrăcată în fustă scurtă şi cu un rânjet de prădător în colţul gurii. And prădător i was.

Din Tudor, am zburat pe ritm de mişto-uri fără sens în Fundaţie. Si-acolo era o nebunie..Ligi, chestii, muzică, boboci beţivi, hore… A început Festudis. Iar miercuri cântă Walter. Aseară am descoperit Odyssey.

După vreo oră de stat şi admirat cam cât de uşor sunt de prostit omuleţii care au chef de distracţie, pe modul „Toată lumea să strige Hey şi să-şi zmulgă cămăşile de pe ei”, marea mea nemulţumire era că nu văzusem bunăciuni. Nici masculine, nici feminine, nici măcar un câine mai simpatic pe-acolo. Am ajuns la concluzia că dacă n-ai parte de sex pentru că eşti urât cu spume te bagi într-o Ligă studenţească.

Şi-apoi s-a spart conducta, de mi-am clătit eu ochii la greu, mai ales că se lăsase seara. Well, nimeni nu-mi interzice privitul, nu? Cel mai simpatic număr al serii a fost să văd nişte păpuşei masculini, îmbrăcaţi în ceva imitaţie de piele neagră şi jucându-se cu focul.. la propriu. Eu mă duc şi azi, şi mâine pe-acolo, că am ce vedea.

Btw, au să vă placă:

0 Responses to “Cum să transformi o zi de tot rahatul în ceva simpatic”



  1. Lasă un comentariu

Lasă un răspuns

Oldies But Goldies

Categorii

Top Clicks

  • Niciunul
Page copy protected against web site content infringement by Copyscape

Oameni plictisiti :


