Eu ce sunt?

Sunt scriitor de două ori… o dată pentru mine, a doua oară pentru cine mă citeşte. Dar… oare istoria, după ce voi fi murit de foame, îmi va da măcar o diplomă de merit?

-Cum, Doamne, m-ai gasit tocmai pe mine sa fiu scriitor? Ma gasesti talentat?
-Nu.
-Vrednic?
-Nu.
-Inteligent?
-Nu.
-Sensibil, deştept, harnic…?
-Nu,nu,nu…
-Şi atunci? De ce eu?
-Pentru ca ţi-am pus unealta de scris în mână, ţi-am dat cuvinte şi ţi-am poruncit: SCRIE!

Cineva îmi spunea că dacă îmi vând textele sunt comerciant. Hai la tanti, te serveşte cu 3 la 10 mii. Doar azi, reducere…

4 Responses to “Eu ce sunt?”


  1. 1 Tudor Mai 8, 2011 la 4:23 pm

    Platesc eu, sunt 10000 lei vechi, da? Scrie un text despre motivele pentru care comenteaza fiecare si tipologiile acestor vizitatori. Si da-mi contul 🙂

  2. 2 d3vilbabe Mai 9, 2011 la 8:08 am

    s-au mai scris d-astea:P

  3. 3 mephala Mai 9, 2011 la 3:13 pm

    eu inca nu ti-am dat copacelul desenat…

  4. 4 Tudor Mai 9, 2011 la 9:36 pm

    Cu atat mai usor faceai un ban cinstit 🙂 sooo, nu esti comerciant pana la urma, nici in ziua de reduceri 🙂


Lasă un răspuns

Oldies But Goldies

Categorii

Top Clicks

  • Niciunul
Page copy protected against web site content infringement by Copyscape

Oameni plictisiti :


