Filme bune

Mi-am facut un nou obicei: o data pe saptamana adun un nr de filme pe comp, le vad si vin aici si-mi dau cu parerea despre ele. Si uite asa mai avem un subiect de discutie in plus. Poate asa n-are sa ma mai bata la cap Nefraim ca stiam de un film si nu i-am spus si lui.

So, saptamana asta avem urmatoarea lista de bucate:

2012- l-am vazut la vremea lui, am vrut sa-l revad. Nici de data asta nu m-a impresionat prea mult. Un rahatel de film care a speculat paranoia oamenilor si cam atat.

Awake– si pe asta l-am mai vazut o data insa mi-a placut foarte mult cum a jucat actorul principal. Si ideea. Cred ca in 2 ani am sa-l mai vad o data.

Children of Men– o idee extraordinar de interesanta si un film care arata un viitor mult mai probabil decat oricare alt film SF.

Fracture– Anthony Hopkins e unul din favoritii mei si in filmul asta joaca de-a dreptul genial. Nici cu ceilalti nu mi-e rusine deloc. Merita toti banii.

Funny Games – Desi filmat aiurea, ideea e iar, una extrem de interesanta, care te faci sa te intrebi „Toate astea pentru ca s-a zgarcit de la niste oua?”. Final neasteptat, pe gustul meu. Unii spun, totusi, ca e cam sec.

Joshua– Un copil creepy. Daca-l aveam eu in casa cre’ca faceam infarct de 3 ori. Si totusi, un film foarte bun. Iar.

Mr. Brooks– filmul asta l-am pus ca sa adorm, fiind foarte obosita. Imi cadeau ochii in gura da’ nici n-am vrut sa adorm pana nu vad sfarsitul. Genial.

Stardust si The Spiderick Chronicles– doua filme dragalase, numai bune de atipit pe ele. Primul cu efecte foarte proaste insa al doilea de-a dreptul simpatic.

1 Response to “Filme bune”


  1. 1 WaTzaP Mai 5, 2011 la 12:07 pm

    Mr Brooks a fost un film de milioane. L-am intalnit inainte sa te intalnesc pe tine :))


Lasă un răspuns

Oldies But Goldies

Categorii

Page copy protected against web site content infringement by Copyscape

Oameni plictisiti :


