Doamne, ai mei să nu fie aşa tolomaci, te rog!

De pe tpu culese:

Întrebare:

Şi răspunsuri…

4 Responses to “Doamne, ai mei să nu fie aşa tolomaci, te rog!”


  1. 1 WaTzaP Aprilie 23, 2011 la 11:03 am

    „S-a d.v.dit c. o.men.i p.t c.ti ch.ar d.ca l.ps.seste o v.cal. ”

    Doar ca aici nu era vorba de penisi.

  2. 2 Nefraim Aprilie 23, 2011 la 8:43 pm

    Mai tare e discutia aia cu fetele minore experte in sex de la 13 ani… Am ras la munca pana am cazut sub birou.

  3. 3 EsCa Aprilie 24, 2011 la 8:10 am

    Aia cu expertele e epica :))

    P.S. Daca a avut prima „excretie” la 12 ani ,sa inceapa sa foloseasca de acum hartia igienica .

  4. 4 Lucrari de licenta Aprilie 26, 2011 la 11:07 am

    :)) sunt de tot rasul fetele astea din discutie, inca au casu la gura si sunt experte!


Lasă un răspuns

Oldies But Goldies

Categorii

Top Clicks

  • Niciunul
Page copy protected against web site content infringement by Copyscape

Oameni plictisiti :


