Aiurea pe câmpii

Am avut câine pentru o zi. O corcitură prietenoasă de lup cu ceva maidanez, care s-a ţinut după mine vreo 10 kilometri. Aseară. Din păcate l-am lăsat în staţia de autobuz, că e mai bine aşa.

De fapt, ieri am avut chef să ies chill, la o cafea pe malul Bahluiului. Bun loc mi-am găsit şi eu, nu? Numai că e un mal al Bahluiului cu un farmec aparte: peste el e o câmpie de vreo 6-7 kilometri, care reflectă extraordinar de frumos apusul. Dacă mă întrebi pe mine, după Bucium, la releu, capătul Daciei e cel mai frumos loc din oraş de privit apusul.

Aşa că am adunat gaşca, Oana vrea să vadă apusul din capăt de pe Bahlui, toată lumea prezentă la apel. Numai că zgomotul de motoare, Dacii cu boxele la maxim şi tramvaie pline de oameni au talentul să taie din poezia unui apus reuşit. „Îl aşteptăm pe Marius şi mergem pe partea cealaltă, pe câmpie”. Şi duşi am fost.

Am mers prin iarbă şi prin bălţi, cu javra după noi, spre Soare. Am descoperit afluenţi ai Bahluiului care habar n-aveam că există, ne-am murdărit de noroi şi apă din cap până în picioare, ne-am împrietenit cu un câine, doi cai şi un paznic, am sărit un şanţ şi am ajuns la Era. Apoi ne-am întors, cu febră musculară, rupţi de oboseală şi flămânzi, pe marginea şoselei, în şir indian. 5 oameni şi un câine, cu soarele roşu în spate.

Teoretic, 10 kilometri în 2 ore, pe un „traseu” care are calitatea de a stârni hohote de râs când este denumit. Practic,o mini-aventură care marchează un început de sezon şi care mi-a deschis apetitul spre ceea ce fac de fiecare dată când dă căldura: distracţie fără nici un fel de direcţie, cu singurul scop de purificare a minţii. De 1 mai cine merge la mare?:D

0 Responses to “Aiurea pe câmpii”



  1. Lasă un comentariu

Lasă un răspuns

Oldies But Goldies

Categorii

Page copy protected against web site content infringement by Copyscape

Oameni plictisiti :


