Liberty has the power!!!

Retrag ce-am spus despre Cannabis: nu în toate zilele muzica e de rahat acolo. Adică e, mai puţin vinerea şi duminica, atunci când mixează Liberty. Care chiar mixează din pasiune şi talent.

Să mă laud puţin:)): cei mai vechi prin viaţa mea, aşa, de vreo 10 ani, probabil deja ştiaţi cât de fain mixează omul, de pe vremea Radio One.  Well, nu şi-a pierdut deloc talentul, ba chiar a devenit de vreo 5 ori mai bun.

Mda, omul ăsta a reuşit să mă facă să-mi placă melodiile gen Inna. Plus că tre’ să-l bat la cap pentru remix-ul de la American Woman.

Aşa că, cu cea mai mare căldură, vă recomand să mergeţi în Cannabis când e el de tură, adică vinerea şi duminica. Dacă ştiţi să apreciaţi muzica ok, mix-urile reuşite şi un bar pe jumătate gol, în care aveţi loc să vă mişcaţi, mai mult ca sigur că o să vă distraţi. Pe cuvânt de şoim al patriei!

6 Responses to “Liberty has the power!!!”


  1. 1 TAP Aprilie 13, 2011 la 11:03 pm

    pfff, iar ai amintit de cannabis, miss old times 😀

  2. 2 EsCa Aprilie 13, 2011 la 11:54 pm

    Hahaha …canabis ,imi aduc aminte de o faza recenta ,pe la 4-5 dimineata omul cred ca voia sa plece acasa ,si a bagat Rammstein :)) ,pacat ca noua ne placea .

    P.S. Eram cam ultimii din club

  3. 3 d3vilbabe Aprilie 13, 2011 la 11:55 pm

    Ăla era ochelaristul ăla de mă enervează pe mine:))

  4. 4 Seeker Aprilie 14, 2011 la 7:42 am

    sau puteti sa mergeti, oricand vreti voi si este lume in Master Tudor… e mai simplu decat sa’l vanezi pa Liverty

  5. 5 Seeker Aprilie 14, 2011 la 7:45 am

    Liberty*

  6. 6 d3vilbabe Aprilie 14, 2011 la 3:30 pm

    Ei, mai schimbăm şi noi meniul 😛 ăla din Tudor n-a reuşit să mă facă să-mi placă Inna. Plus că nu şi-a mai reînnoit repertoriul de ceva vreme. 🙂


Lasă un răspuns

Oldies But Goldies

Categorii

Top Clicks

  • Niciunul
Page copy protected against web site content infringement by Copyscape

Oameni plictisiti :


