Alternosfera @ Iasi -pentru a 3-a oară

Aseară, prin nu ştiu ce minune, am terminat muncile la 9 seara. Aşa că am binevoit să-mi mişc fundul în fundaţie, la o cafea. Am adunat lumea, mi-am agăţat prietenul în dotare de mână, m-am înfofolit bine, pen’ că vroiam să stau pe scări şi dusă am fost. Vroiam să mă bucur total de clipa mea de libertate.

Când am ajuns, trai şi viaţă.

EsCa: Unde stăm?

Eu: Pe scări.

EsCa, având ochii mici:  N-am mai făcut asta din studenţie.

Numa’ că, prin nu ştiu ce minune, a apărut şi o sticlă de alcool să întregească grupul, aşa că a trebuit să ne retragem în parc, pe bancă, feriţi de ochii eventualilor binevoitori cu şăpcălii. Stăm la cioace, bem cafeaua, fumăm ţigara, între timp vreo 4 grupuri, fiecare cu sticla lui, populaseră peisajul. Ca de obicei, habar n-aveam ce se întâmplă.

„Eu mai vreau o ciocolată caldă, hai la chioşc.”

La chioşc, stând la rând, aud aşa, deodată şi absolut fără să trag cu urechea, ca o fată serioasă ce sunt, cum o tipă îi spunea unuia: „Hai înăuntru că a început Alternosfera”

„Ha?! Ce?! Cântă Alternosfera în Dublin?”

„Da.”

„Acum?!”

„Da”

Mă întorc spre grup, luându-mi figura de copil-mic-imposibil-de-refuzat:

„Vleaaaaaau!!!”

„Unde?”

„La Alternosfera, în Dublin!”

„Cine-s ăia?”

„Doamne, cu ce ignoranţi mă joc. Cum să nu ştiţi cine-s Alternosfera?!”

EsCa: „Eu nu-s ignorant… Cine cântă?”

„Alternosfera”

EsCa: „Ok, sunt ignorant…”

Mă întorc spre prieten: „Tu trebuie să ştii că sigur i-ai auzit la mine!”

Prietenul: „Nu ştiu…”

Eu: „Hai că o să vă placă…Şi plus de asta, eu vleauuuuuuu!”

I-am convins.

Înăuntru, o mare de rockeri. Care nu se schimbaseră cu nimic faţă de vremea când umblam eu prin rockoteci. Adică bine, acum bărbaţii „rockeri” arată mai gay şi mai hipsteri, da’ le dăm circumstanţe atenuante că şi eu arătam ciudat pe vremea mea pen’ ăia mai în vârstă.

Ne băgăm cât mai aproape de scenă, să-şi ia Oana cât mai bine porţia de eargasm. Numa’ că pe asta n-am mai gandit-o… Când a început prima melodie, ne-am dat seama că suntem prinşi în mijlocul aglomeraţiei, între două grupuri care făceau pogo…Ceea ce a fost extrem de comic… Pentru mine…

Venea valul din faţă începând. Lângă noi era o gagică mangă de beată care stătea mai mult pe jos, pe noi, oriunde numai pe picioarele ei nu. În spatele nostru se îmbulzeau alţii. Partea funny e că la un moment dat prietenul mă flanca din partea stângă, EsCa din dreapta şi Marius îmi ţinea spatele, în aşa fel încât în jurul meu era haos şi unde stăteam eu era loc berechet sa mă desfăşor. Trai şi viaţă. Ei se sprijineau unii de alţii ca să nu fiu eu călcată în picioare şi eu aveam fix o durere. La alt moment dat, EsCa, care-i o namilă de om, a început să ia pe sus omuleţii care se îmbulzeau şi să-i arunce înpoi în grupul din care se desprindeau. Totuşi, pen’ că nu am inimă să-i văd chinuindu-se, am propus să ne mutăm undeva mai în spate.

Superb concert. S-U-P-E-R-B! Încă o dată, n-am fost deloc dezamăgită, chit că nu mi-au cântat Închisoare Albă. Măcar m-am bucurat de Wamintirile şi Flori de Mai.

La un moment dat, EsCa se uită ciudat la mine, cică: „Tu eşti?!” Ca niciodată, eram îmbrăcată în blugi, adidaşi, tricou, fără machiaj, cu părul prins în coadă şi dând din cap în modul cel mai frenetic cu putinţă. Oh, da! Exact eu eram! 😀

1 Response to “Alternosfera @ Iasi -pentru a 3-a oară”


  1. 1 EsCa Aprilie 3, 2011 la 3:47 am

    nu erau ochii mici ,erau doar neprietenosi
    :))


Lasă un răspuns

Oldies But Goldies

Categorii

Top Clicks

  • Niciunul
Page copy protected against web site content infringement by Copyscape

Oameni plictisiti :


