Noi avem probleme…?

 

Nu. Noi suntem binecuvântaţi. Numai decoraţiunile din jurul meu ar ajuta un copil din ăsta să trăiască cel puţin jumătate de an, mult mai bine. Ţigara din mâna mea ar însemna o masă pentru el. Suntem nişte dobitoci, cu toţii, pentru că nu ştim decât să ne plângem de ce nu avem, în loc să fim recunoscători pentru ce avem… Eu, personal, mă simt în momentul de faţă ruşinată. Mi-e ruşine că am un şifonier de haine, pe care nici măcar nu le port, când jumătate din ele ar putea ajuta nişte suflete să trăiască un pic mai bine. Mi-e ruşine şi de faptul că mă plângeam mai devreme că nu e nimic gătit prin casă, când alţii nu mănâncă zile întregi… Ce vină au ei că s-au născut în alte colţuri ale lumii?

Asta este, de fapt, realitatea în care trăim. Plasmele, maşinile şi poziţia socială nu sunt decât mofturi şi ifose ale uno oameni ignoranţi. Adică noi, toţi. Şi nu numai de Africa vorbesc aici. Lucurile astea se întâmplă chiar lângă noi, în rahatul ăsta de ţară plină de ignoranţi. Suntem nişte tembeli, mă jur. Cu mine în frunte.

6 Responses to “Noi avem probleme…?”


  1. 1 rrrr Martie 17, 2011 la 9:19 am

    cutremurator , multa lume nu stie ce inseamna lupta pentru supravietuire , lipsa unui lucru esential pentru viata – hrana – pe cand prea multi nu stim sa apreciem ceea ce avem, vrem mai mult mai mult…..

  2. 2 rrrr Martie 17, 2011 la 9:27 am

    chiar am avut o asemenea experienta cand am vorbit cu o pers din Sudan , care locuia in strada , dandu-i toti banii pe care ai aveam la mine s-a pus in genunchi si mi.a sarutat picioarele , e ceva care te marcheaza pt toata viata …..si mie „el macho” mi-au dat lacrimile.

  3. 3 d3vilbabe Martie 17, 2011 la 9:33 am

    frumos gest. Când am fost în Calabria am auzit la tv diferite ştiri cu oameni care traversau marea din Africa spre Italia câte 50 într-o bărcuţă d-asta normală, de pescuit. Cică mulţi mureau pe drum şi erau aruncaţi din barcă, alţii ajungeau pe ţărmul Italiei şi erau prinşi de carabinieri şi trimişi înapoi, foarte puţini reuşeau să se refugieze în Europa. Şi cu cine am discutat ziceau că e o foame şi o teroare groaznică acolo…

  4. 4 Lulu Martie 18, 2011 la 6:16 pm

    mi sa facut pielea de gaina …. pacat ca unii oameni traiesc ( nu traiesc )asa in sec XXI bine ca au bani sa trimita cacaturi prin spatiu…

  5. 5 EsCa Martie 18, 2011 la 7:45 pm

    faza cu Calabria ….la fel e si in Spania ,nu trece o saptamana sa nu auzi de barci din astea care ajung in Tenerife ,pe jumate morti de sete si de foame

  6. 6 Piciu Martie 29, 2011 la 9:20 pm

    Bine pusa intrebarea…


Lasă un răspuns

Oldies But Goldies

Categorii

Page copy protected against web site content infringement by Copyscape

Oameni plictisiti :


