De-ale gamingului

 

d3viIbabe: are 2 ore de cand e deschis si na…stii cum e
mircea: :)))
mircea: da da
mircea: aici si la nahir
d3viIbabe: moara gigel…si unul nu comenteaza…toti sunt cu „please” etc…se tine lista
mircea: pai da
mircea: ca nu sunt dinaia mari
mircea: care sa taie randu

 

Civilizaţie dom’le, nu aşa. E server nou deschis şi m-a convins Beginner să mă bag. M-a prostit pe bune, nu alta. Da’ de-a dracu’ am făcut şi eu caracter de leech ca să am cum să-l bat la cap mai târziu să mă crească. Să blesteme momentul în care a dus muncă de convingere!:)))

Numa’ să trec de „rândul” la Salamander şi toate-s bune…

3 Responses to “De-ale gamingului”


  1. 1 tap Martie 14, 2011 la 2:26 am

    iar te apucasi de l2??? sunt curios in cat timp o sa te plictisesti de data asta 😀

  2. 2 Beginner Martie 15, 2011 la 4:17 pm

    cum sa credem noi doi support =)) … unu wc si unu bd …. echipa racheta :))

  3. 3 Beginner Martie 15, 2011 la 4:17 pm

    crestem* (scuze de double post)


Lasă un răspuns

Oldies But Goldies

Categorii

Page copy protected against web site content infringement by Copyscape

Oameni plictisiti :


