O propoziţie care creşte productivitatea

Ce vrea fiecare om? Să simtă că aparţine unui loc anume, pe deplin. Ce nu găsesc majoritatea dintre noi? Locul de care într-adevăr aparţin. Ce face un om isteţ cu treaba asta? Profită.

Voi ştiţi cât de bine mă face să mă simt mesajul ăla pe care îl văd  când intru pe site-ul repectiv şi cum mă face el să zâmbesc de câte 5 ori, în fiecare zi? Uite un mod ingenios de a mă face să depun un pic mai mult suflet în ce fac.

1 Response to “O propoziţie care creşte productivitatea”


  1. 1 Sadd Martie 9, 2011 la 10:33 am

    Dupa atata scris…e obisnuita..nu mai citeste nimeni detaliile astea cu scris mic


Lasă un răspuns

Oldies But Goldies

Categorii

Top Clicks

  • Niciunul
Page copy protected against web site content infringement by Copyscape

Oameni plictisiti :


