It’s that time of the year…

Prietenul imaginar: Ce-ai primit cadou de 1 Martie?

Eu: Eh, iaca o pneumonie şi vreo 6 rânduri de pastile de luat…

Vine, vine primăvaraaaa şi eu, ca de obicei, în perioada asta, răcesc. Numa’ că anul ăsta, fiind unul extrem de stresant, datorită diferitelor probleme şi diferitelor persoane din viaţa mea, plus o cruntă acumulare de oboseală în ultimele luni, sistemul meu imunitar e şi mai varză decât era până acum. Aşa că dintr-o simplă răceală tradiţională, totul s-a transformat în nimic altceva decât pneumonie. Care e cea mai de căcat boală posibilă pe care am avut-o.

Nici măcar atunci când aveam jumătate de faţă cât o minge de baschet nu mă simţeam aşa. A început brusc. Da’ atât de brusc încât am crezut că până aici mi-a fost. Stăteam de vorbă cu prietenul şi deodată au început să mă doară toate. Jumătate de oră mai târziu puteai prăji ouă pe mine. Am luat un Panadol şi toată noaptea am făcut o baltă intregă pe pat, pe prieten, pe mine, pe lângă pat. Serios, numai peştişorii mai lipseau de-acolo. Am udat 3 rânduri de pături.

A doua zi  am găsit o oarecare putere să ajung acasă la mine. Încă o noapte de febră şi transpirat, nici un fel de alt simptom. Noaptea la fel. Dimineaţă iar febră. Deja arătam ca moartea în vacanţă. Ce-s eu palidă de felul meu da’ atunci eram de-a dreptul străvezie, puteai să-mi vezi măruntaiele prin piele. De fapt, nici acum nu-s prea departe.

Un amic m-a „consultat” pe mess şi mi-a spus să mă duc la doctor urgent. Eu nu şi nu. Numa’ că m-a prostit prietenul şi m-a dus. Mai mult de ruşinea maică-sii am mers, că sunase femeia să îmi facă programare. Şi uite aşa m-am procopsit cu 2 reţete întregi de medicamente.

Partea amuzantă e că mama, care stă în cealaltă cameră, abia ieri a aflat că eu sunt aşa cum sunt şi asta doar pentru că i-am zis că nu pot să merg să-mi iau apa minerală din maşină. Cică „ia şi tu un paracetamol”… Mda…

În fine, ce vroiam eu să vă povestesc e că azi, parându-mi-se că mă simt oarecum mai bine, m-am ridicat din pat şi am zis să joc un cs. Şi de aici începe fun-ul adevărat. Cum trebuia să mişc mouse-ul un pic mai brusc, cum mă luau toate tahicardiile. Îmi bătea inima şi gâfâiam de ziceai că mi-o trag pervers 5 negri pe la spate, nu alta. Când am terminat, după vreo oră, aveam tricoul tot ud de la transpiraţie şi pe frunte broboane mari de sudoare. Să mai spună careva că nu e greu să alergi pe hartă…

Mă gândesc cu groază cum am să mă descurc eu mâine când intru iar în focurile muncii… Mda, şi cică numai ca să scapi de simptome durează minim 2 săptămâni, iar ca să-ţi revii complet vreo 2 luni întregi. Fi-mi-ar mama naibii de sistem imunitar că nu mă pot baza niciodată pe el. Numai eu păţesc tâmpenii din astea… Bine, eu şi restul câteva milioane de oameni care se îmbolnăvesc anual de boli respiratorii. Da’ după cum am şi la status: „de mă voi scula, pre mulţi am să popesc şi eu”. Las’ că mă fac eu mare… 😀

Deci, ideea era că-s semi-afk, nu ştiu când şi cât am să pot scrie pentru că minimul de efort de care sunt în stare am să-l depun în făcutul banilor pentru pastile. Ca moară Gigel, în ţara asta nici să-ţi permiţi să fii bolnav nu mai poţi… 300 de mii vechi 12 pastiluţe de nurofen?! Şi 400 de mii nişte rahaturi de antibiotice?! Mă fac bine şi emigrez, bag piciorul….

5 Responses to “It’s that time of the year…”


  1. 1 rrrr Martie 6, 2011 la 2:53 pm

    Insanotosire grabnica.

  2. 2 d3vilbabe Martie 6, 2011 la 2:59 pm

    merci, să fie 🙂

  3. 3 ani Martie 6, 2011 la 9:17 pm

    sanatate:) si respecta tratamentul sa te faci bine repejor;)

  4. 4 GraveNoX Martie 7, 2011 la 2:31 am

    Prezenta umorului in acest post dovedeste ca esti pe calea ce-a buna a vindecarii. Insanotosire grabnica.

  5. 5 d3vilbabe Martie 7, 2011 la 5:59 am

    Merci frumos de urari ani, GraveNox.Ştii cum se zice… Haz de necaz.. Aşa mă loveşte pe mine umorul doar când sunt cu un picior în groapă :))


Lasă un răspuns

Oldies But Goldies

Categorii

Page copy protected against web site content infringement by Copyscape

Oameni plictisiti :


