Femeia…tot femeie

Ieri, la ora 17:30.

Nox: Să ştii că mai sunt şi femei deştepte cu care ai ce discuta.

Eu: Măi, or fi, da’ dacă eu nu le găsesc, acum ce să fac? Una am găsit şi eu şi aia a fugit tocmai în Bucureşti.

Ieri,  la ora 19:30-20:00. Mai mulţi, la o masă în Kaze, jucând Whist, bând bere şi făcând glume. Apare un nene, cu prietena lui. Prietena, o femeie care pesemne miza pe inteligenţa ei în relaţiile interumane, pentru că în afară de părul lung, pieptănat călugăreşte pe după urechi, nu prea avea alte semne de distincţie feminină.

Acum să nu mă înţelegeţi greşit. Eu apreciez femeile de genul ăsta. Da’ le apreciez pe alea care într-adevăr au cu ce şi chiar nu le interesează de impresia lăsată asupra celorlalţi. Cu asta stătea altfel, pen’ că de cum a venit, a ţinut să acapareze discuţia. Dacă nu vorbea ea, vorbea prietenul ei. Ca nişte adevăraţi inteligenţi, le explicau ăstora mai mici de la FEAA, cum sunt profii din anii lor. Pen’ că ei terminaseră şi ştiau. Mă rog, n-are rost să vă spun că pen’ că nu am valeităţi spre subiecte d-astea gen „cum e la SPSS la FEAA”, m-am plictisit teribil. De aia v-am şi putut spune câte ceva despre oamenii ăştia doi, pen’ că am stat preţ de vreo jumătate de oră şi le-am analizat toate mişcările.

Aşa, să revenim. Dă prietenul femeii să fie oarecum amuzant.

„Am fost la un interviu să mă angajez ca programator şi m-au întrebat care sunt cele 4 mituri fundamentale ale românilor”

Noi: hahaha, hahaha, şi ce-ai răspuns?

El: păi l-am întrebat ce înţelege el prin mit fundamental că aşa şi nu-ştiu-ce-total-pe-lângă poate fi considerat mit.

X1, din audienţă, pen’ că ăla deja devenise lipsit de amuzament în încercarea lui de a părea interesant: Nicolae Guţă, Ceauşescu şi nu mai ştiu cine, că am uitat.

Noi: hahaha, hahaha

El, ca să pară în continuare interesant:Da, şi de fapt erau Zburătorul, Meşterul Manole şi…

Ea, întrerupându-l: Cine?! Ce e aia „Sburătorul”?! Nu există aşa ceva…

Noi: E ăla de fura femei şi după le abandona; „visul femeilor virgine”; intra noaptea prin casele oamenilor; etc..

Ea, foarte ultrariată: Nu există, e o prostie. De ce nu Mioriţa?

Noi: Păi Mioriţa e…

Ea: DA’ DE CE NU DRACULA?!

Noi,  uitându-ne după nori: :-”

Mda, clar a impresionat prin inteligenţă, dar mai ales prin cultura generală. Maxim ne-a dat… Prin clasa a 5-a se învăţau astea sau a 6-a?

0 Responses to “Femeia…tot femeie”



  1. Lasă un comentariu

Lasă un răspuns

Oldies But Goldies

Categorii

Top Clicks

  • Niciunul
Page copy protected against web site content infringement by Copyscape

Oameni plictisiti :


