Ok. Facem altfel.

Ăsta e un post pentru hateri. 🙂

Eu nu discut cu voi decât dacă îmi veniţi cu argumente, nu neapărat civilizate da’ cât de cât logice. Ok? Ca să nu mai îmi umpleţi căsuţa de spam. Că altfel nu păreţi decât nişte mici oligofreni care ţin să facă pe isteţii da’ nu prea au cu ce.

Să vă dau exemplu de argument:

„d3v, mănânci rahat pe băţ!”

„de ce?”

„pentru că ai în mână un băţ pe care în vârf stă o grămadă de rahat.”

Şi-atunci eu zic:

„Da, fratele meu negru, ai dreptate, mănânc rahat pe băţ.” sau „Nu, fratele meu negru, eu doar veneam cu băţul ăsta ca să ţi-l servesc ţie.”

Înţelegeţi voi?

Sunt chestii simple pe care le înveţi de la grădiniţă. Genul de „argumente” cu „las’ ca ştiu eu” nu se pun. Ori îmi zici până la capăt de ce ori te duci şi te iei de păr cu ăia de nivelul tău, care nu-i duce capul să ţi le ceară. Got it? Da? Atunci o zi bună să aveţi cu toţii.

P.S. Da, plug-in-ul de spam chiar îşi face treaba, staţi liniştiţi. Şi jur pe cravata mea de şoim al Patriei că dacă cineva vrea să mă jignească respectând formula de mai sus şi având ceva logic şi real la mână îl pescuiesc din Akismet şi îl iau la o discuţie serioasă şi matură. Că dacă nu, n-aveţi decât să vă mănânce puricii acolo, că pe mine nu mă deranjaţi:

5 Responses to “Ok. Facem altfel.”


  1. 1 rrrr Februarie 23, 2011 la 7:34 pm

    iar te supara lumea…………mai lume lasati femeia in pace ….haha

  2. 2 d3vilbabe Februarie 23, 2011 la 7:35 pm

    da’ nu mă supără deloc. pe mine mă amuză chiar 🙂

  3. 3 rrrr Februarie 23, 2011 la 7:43 pm

    interesant aia cu hateri…. nu stiam ce e

  4. 4 Beginner Februarie 24, 2011 la 11:07 am

    I HATE YOU!!! ….stii tu de ce 😛

  5. 5 d3vilbabe Februarie 24, 2011 la 11:13 am

    I hate myself too.. Ştii tu de ce…


Lasă un răspuns

Oldies But Goldies

Categorii

Page copy protected against web site content infringement by Copyscape

Oameni plictisiti :


