Ce subiecte de discuţie au doi studenţi la psiho, la ora 5 dimineaţa…

d3viIbabe: mno, aici m-ai nimerit prost ca eu sunt total contra societatii.. am asa, senzatia ca incercam sa fim ce nu suntem, toti, de la un capat la altul
vasile: eu sunt pro societate
d3viIbabe: de ce?
vasile: am nevoie de reguli
d3viIbabe: pentru ce?
vasile: ca sa traiesc
d3viIbabe: ca sa traiesti sa faci ce? sa te supui altor reguli?
vasile: sunt un produs al societatii
d3viIbabe: si in final sa vezi ca viata ta e un sir nesfarsit de reguli neincalcate care nu te-au dus nicaieri si care nu te-au facut sa te simti fericit pen’ ca ai acumulat zeci de inhibitii si frustrari si complexe si instincte neexprimate
vasile: nu am sentimente de razvratire
vasile: eu nu vad asta
d3viIbabe: da’ nu e razvratire. nu ii inteleg rolul
vasile: dintotdeauna a existat o forma de organizare
vasile: seful tribului etc
d3viIbabe: dupa mine daca nu ar fi existat societatea, omul ar fi fost mult mai fericit asa, simplu si salbatic. si n-ar fi fost toate grozaviile din ziua de azi
vasile: omul civilizat e suma inhibitiilor si a frustrarilor
d3viIbabe: fix la seful tribului trebuia sa ne oprim
vasile: nu ai cum
d3viIbabe: era chill, ok, pasnic, natural…simplu
vasile daca acum sau peste o mie de ani ii lasi pe oameni fara reguli
vasile: ei tot asta fac
vasile: se organizeaza
d3viIbabe: suntem masochisti, moara gigel
d3viIbabe: nu ne putem organiza doar ptr aparare si hrana si atat?
vasile: cred ca da
vasile: nu putem exista ca niste flower power care sa zburde pe camp fara niciun rost
vasile: eu asa vad problema
d3viIbabe: pai singurul rost al omului, de la natura, e sa perpetueze specia. si cam atat. restul sunt rosturi fictive, inventate de altii, inaintea noastra
vasile: pt aparare si hrana cred ca s-au organzanizat la inceput si apoi a aparut politica
d3viIbabe: incepand de la trib ca ala cu mai multi dinti la cingatoare avea mai multe femei
vasile: si cand ne-am inmultit ca niciodata?
vasile: in ultima suta de ani
vasile: si de ce?
vasile: a evoluat societatea
d3viIbabe: mie nu mi se pare evolutie…e mai mult asa, o involutie
vasile: gresit
d3viIbabe: unde-i evolutia?
vasile: in relatiile socio umane
vasile: si in toate
d3viIbabe: serios?) nu tot la sex, aparare si hrana se rezuma toate?
vasile: ba da
d3viIbabe: doar le-am complicat
vasile: dar sub alte forme
vasile: da
d3viIbabe: da…alte batai de cap, un pic mai mari
vasile: se numeste preludiu
d3viIbabe: :))
d3viIbabe: true. ca pana la urma tot la perpetuarea speciei ne reducem. fie ca-i zicem first date fie ca-i zicem „uga uga”
vasile: si asta nu s-a schimbat inca de la inceput
vasile: daca nu plecam si pe alta planeta cred ca o sa se opreasca inmultirea
d3viIbabe: mda…. dupa cum ziceam…societatea e prea complicata, ma rezum la violatori ca astia sunt fenomene, cum de reusesc ei sa nu isi inhibe instinctele…
vasile: e simplu
d3viIbabe: pe restul nu ii inteleg
vasile: instinctul e prea puternic
d3viIbabe: pai da…da’ de ce ei da si altii nu?
vasile: subiectul nu are modalitati de refulare
d3viIbabe: ba daca stai sa te uiti majoritatea au vicii, etc
vasile: vicii transformate din alte vicii
vasile: in vicii acceptate de catre societate
d3viIbabe: eu stau si ma gandesc. oare cum a fost scenariul atunci cand s-au gandit astia sa interzica instinctele? erau la o tuica si au zis „frate, eu propun sa inventam o noua religie care sa zica „sa nu ucizi” si „sa nu preacurvesti”, din care sa ne imbogatim si sa avem noi parte de toate virginele”?
d3viIbabe: „o sa o numim catolicism!”
d3viIbabe: de la matol
vasile: crestinism
d3viIbabe: ca erau prea beti sa spuna m corect
d3viIbabe: da da… „cretinism”

1 Response to “Ce subiecte de discuţie au doi studenţi la psiho, la ora 5 dimineaţa…”


  1. 1 mephala Februarie 22, 2011 la 12:26 pm

    ce inteleg eu e ca tu esti pro-democratie si vasile e pro-monarhie. eu cred ca democratia iti da libertate sa iti alegi monarhia 🙂


Lasă un răspuns

Oldies But Goldies

Categorii

Top Clicks

  • Niciunul
Page copy protected against web site content infringement by Copyscape

Oameni plictisiti :


