A day, a song

Sună drăguţ şi-mi place. Lil Wayne e printre singurii de genul ăsta care îmi place. Bine, mai sunt Lil Friday, B.o.B şi cam atât. Da’ n-aş fi pus-o niciodată aici dacă nu m-ar bâzâi de vreo 2 săptămâni continuu la cap şi n-ar fi început, în felul ăsta, să-mi placă foarte mult.

Vă întrebaţi cum poate de 2 săptămâni să mă bâzâie o melodie la cap împotriva voinţei mele? Păi… Eu toată muzica pe care o primesc şi pe care o downloadez într-o lună o adun, de obicei, într-un folder pe desktop, pen’ ca memoria numelor mi-e execrabilă, pe când aia a numerelor merge ca unsă. Şi luna asta am adunat ceva dubstep mişto în „Febr 2011”, pe care tot am avut chef să-l ascult. Numai că pe lângă titluri gen „Longest dubstep mix ever” şi „Excision – Shambhala part 1,2,3,…6” mai e şi asta. Or am uitat să vă spun că am trecut la Foobar din lene totală (lipsă de timp) de reinstalat driverele audio. (Chiar, dacă ştie careva de ce mi se mişcă şi volumul din Windows odată cu volumul din Winamp, dau o bomboană)

Şi cum eu îmi luam mintea cu articolele, nu remarcam că Foobar-ul tot mi-o bagă pe asta. Şi uite aşa mi s-a întipărit mie în memorie vocea ăleia de o aud şi când sunt pe stradă acum şi o fredonez şi la duş (Cred că asta e melodia pe care o fredonează 10% din femei acolo). And voila, luaţi şi voi să nu fiu eu singura care o are pe creier.

7 Responses to “A day, a song”


  1. 1 Maya Februarie 18, 2011 la 2:19 am

    Hai doar daca vrei tu, mai schimb : „Stiu ce ai facut duminica seara”:)

  2. 2 d3vilbabe Februarie 18, 2011 la 2:19 am

    zi şi mie ce că se pare că tu ştii mai bine ca mine.
    P.S: Merci de favor da’ începusem să capăt imunitate şi să te consider zgomot de fundal. Poţi reveni la vechea replică.

  3. 3 Maya Februarie 19, 2011 la 2:52 am

    „La ce dobitoc doarme in seara asta curvulita?
    PS penultimul capitol

  4. 4 d3vilbabe Februarie 19, 2011 la 5:44 am

    Fetiţa, te sfătuiesc să ai mare grijă ce insulte foloseşti. Eu când ţi-am zis cum ţi-am zis am avut dovezi. Tu ce dovezi ai?
    P.S. Ce mai face colegul de pe Canta? Nu te consolează?
    P.S. 2 Hai că a treia oară e cu noroc. Mai jigneşte-mă o dată fără dovezi şi o să fie bine. Ultima care a făcut asta la fel de încrezătoare ca şi tine era. Până când n-a mai fost.

  5. 5 Nox Februarie 19, 2011 la 5:48 am

    Stop or go fuck yourself.

  6. 6 kiddo Februarie 19, 2011 la 2:11 pm

    ai setat la output in winamp waveOut, de aia merg impreun. daca dai pe directSound se separa 😉

  7. 7 d3vilbabe Februarie 19, 2011 la 5:05 pm

    merci kiddo, a doua oară când mă salvezi de tehnologia asta rea:)))


Lasă un răspuns

Oldies But Goldies

Categorii

Page copy protected against web site content infringement by Copyscape

Oameni plictisiti :


