Vă chinuiţi degeaba

(sursa: EsCa :))) )

 

Fiţi atenţi cum mă pot simţi eu emo de ziua îndrăgostiţilor: mama e în oraş, la double-date, şi eu stau în casă şi lucrez. Şi mai am o grămadă de scris. Să nu mori de ciudă? 😦

6 Responses to “Vă chinuiţi degeaba”


  1. 1 Maya Februarie 15, 2011 la 2:21 am

    In noaptea asta la cine dormi:)

  2. 2 d3vilbabe Februarie 15, 2011 la 1:06 pm

    era să-ţi zic eu da’ mi-am adus aminte că ai tăi n-au nici o vină pentru că tu eşti… aşa cum eşti.
    Mai ai? Vrei să te mai las puţin să te desfăşori sau te hotărăşti să te linişteşti? Sau vrei să te liniştesc eu? Vezi? Sunt fată de treabă şi îţi dau ţie puterea deciziei.
    Toată eşti tu simpatică şi acidă. Ptiu să nu fii de deochi. Nici nu s-ar zice că tu erai aia de-mi lăsa pe blog comentarii gen „actuala e mult mai importantă ca fosta, hihihi”. Da’ nu-i bai, îmi place să te dau cu var, te agiţi tare simpatic după. Uite, mai fac un experiment. Stai că vine 🙂

  3. 3 Maya Februarie 15, 2011 la 2:21 pm

    femeie, nu toata lumea e a ta
    te simti importanta? nu esti.

  4. 4 Maya Februarie 15, 2011 la 2:25 pm

    si chiar nu trebuie sa te simti aiurea, ca ai „dormit” akasa la altu, probabil e ceva natural pt tine, nu am de unde sa stiu asta

  5. 5 d3vilbabe Februarie 15, 2011 la 2:39 pm

    nu-s?:)) ok. nu-s. atunci de ce te chinui să mă înţepi de când te-ai băgat în relaţia asta? într-adevăr mă simt foarte neimportantă. vezi că ţi-am dedicat un post întreg. încet, încet, ajungi vedetă aici. vezi cât de importantă eşti tu, mami?

  6. 6 Nefraim Februarie 15, 2011 la 7:37 pm

    Si tu draga Maya sau Mihaela sau cum mama dracului te cheama te bucuri ca barbatul „tau” prefera sa doarma cu alta decat cu tine? As vrea si eu o astfel de prietena, la care sa ma duc decat atunci cand am chef si sa i-o trag exact la fel, doar cand am chef de ea si in rest sa o prostesc zilnic. Jos palaria pentru tine si pentru capacitatea ta de a accepta diverse :))


Lasă un răspuns

Oldies But Goldies

Categorii

Page copy protected against web site content infringement by Copyscape

Oameni plictisiti :


