Din headline-urile ultimei perioade

Vă promisesem un mix superb, pe care îl puteţi lua de  aici.

Am terminat sesiunea! Într-un final, am terminat-o, slavă domnului! Se putea şi mai bine, da’ nu mă plâng deloc, ţinând cont de iadul prin care am trecut încercând să împac şi capra şi varza, adică şi învăţatul pentru examene şi făcutul temelor şi munca şi, eventual, făcut şi câte un moft personal, cum ar fi un duş sau somn. Să nu mai zic de oamenii din jurul meu care aveau şi ei nevoie de partea lor de atenţie. Dar, pentru că sunt un mic pui de geniu şi, pentru că limitele mele, încă o dată, au fost mutate mult mai sus, am scos-o la capăt cu brio. Şi pentru că am scos-o la capăt frumos, week-end-ul ăsta mi-am permis o mică nebunie, gen dormit două zile întregi(!), fără nici un fel de discuţie despre muncă (!) şi, ceea ce n-am mai făcut de mult timp, să ies în club şi să-mi fac de cap, la maxim, fără nici o grijă. Urmarea? Mahmureală totală şi senzaţia că mă repet când zic „N-am să mai fac asta niciodată”.

Culmea zilei: un turc vine în România să înveţe engleza. Serios, cât de amuzant poate fi asta? De ce nu româna? De ce nu vreun domeniu mai altfel? Chiar engleza în România? Când mi-a zis nu ştiam dacă să râd în hohote sau doar să fac puţin mişto de situaţie, că nu ştiam cât de normal i se părea lui asta. Oricum, am dat-o bine.

Alintul zilei: „d3vişor”. Hai mă, să mori tu că tocmai mi-ai zis aşa?:))

Oare când au să se prinda si „dj-ii” că muzica Inna ( eu spun aşa la toate piesele apărute în ultimul timp, că toate seamănă între ele) pur şi simplu nu se mai poartă, că oamenii se mişcă pe ea din simplă inerţie? Adică ok, a fost drăguţ la început să-mi bagi câte 3 melodii cu „Fly like a woman”, da’ de-acum cred că îţi baţi joc de urechea şi mintea mea când mă ţii câte 3 ore pe acelaşi ritm, cu piese care nu transmit nimic nimănui decât, eventual, pizdulicelor proaste care vor să-şi bâţâie, totuşi, fundul, pentru că pe alt gen de muzică nu pot spune cocălarului de lângă un „băi, trage-mi-o”. Ştiu că vrei să scapi cât mai repede şi de noaptea asta, în care tu munceşti şi alţii se distrează, da’ hai să o facem cu eleganţă măcar.. Se aude mă, ăla de pui muzică în Cannabis?!

Comunismul şi-a pus total amprenta pe juma’ dintre noi. Şi până nu dispar din societate toţi ăştia de au peste 30 de ani, ascunşi prin Clubul Pensionarilor şi nemaiavând nici un cuvânt de spus, pe nicăieri, nici n-are să se rezolve nici un rahat. De la ce m-am luat:

Pe site scria că am examen de la 10. Ajung la 9:45 la şcoală, mă duc să vad în ce sală am, la afişier. La afişier scria că  examenul e de la 8. „Morţi, râniţi, păpădii şi alte lucruri sfinte”, mă duc să o întreb pe secretară. Aia stătea de vorbă cu decanul. Mă retrag într-un colţ şi aştept să termine. Aia se uită la mine şi începe să zbiere: „Programul cu studenţii e după-amiază! De ce veniţi să mă bateţi la cap, acum?”

Mă uit în stânga, mă uit în dreapta, eram singură pe acolo, aşa că trag concluzia că femeia ori vede dublu ori are prea mulţi prieteni imaginari. Cu cel mai carismatic zâmbet de care sunt în stare, cu vocea reglată să fie cât mai plăcută şi cu un calm de şi eu mă miram de unde îl scot îi răspund înapoi: „Nu vă supăraţi, am o problemă urgentă, care nu poate suporta amânare mai mare de 5 minute. Dacă sunteţi, vă rog frumos, amabilă, să-mi acordaţi puţin timp…” Aserţiune, aserţiune. E şi facultatea asta bună de ceva. Numa’ că e bună doar la teorie, că la practică dă chix total:

Femeia, zbierând: „Ieşi afară, acum vorbesc cu domnul decan, n-am timp de problemele voastre!!!”

„Mda…” şi ies. Iau şi prietenul imaginar al respectivei după mine.

Apoi, ‘tu-i mama ei de treabă, da’ eu plătesc aici ca să beneficiez de un serviciu şi tu mi te urli de parcă sunt eu vinovată că de 20 de ani nu i se mai scoală lu’ barba-tu’? Păi cum vine asta? Ştiu că în comunism erai şefa tuturor, da’ acum, eu sunt clientul şi tu-mi oferi servicii. Adicătelea dacă ai „sindroame pemese” ţi le înghiţi şi mie îmi zâmbeşti frumos şi-mi explici, ca la şcoală, că nu ai timp. Nu te apuci să-mi ragi în faţă că te simţi tu importantă că vezi, dom’le cine eşti tu. Şi decanul tot din banii daţi de mine îşi ia salarul. Nu-i nimeni la comanda nimănui, e doar o simplă relaţie de simbioză şi economie. Mai ales că tot vina ta de vacă atehnică ce eşti e şi pentru faptul că eu am o problemă. (Gata, frustrare descărcată.. Me feels free)

Mi-am băgat păpădia în el examen şi m-am dus acasă. Las’ că materia o ştiu deja, tema e făcută… Şi vara e un moment bun de plimbat pe Copou, nu?

1 Response to “Din headline-urile ultimei perioade”


  1. 1 Mariuca Februarie 10, 2011 la 7:43 pm

    Haha, o faza asemanatoare cu facultatea am patit eu azi. Inca nu mi-am dat licenta din motive destul de usor de inteles si se zvonesc niste tampenii printre colegii mei de facultate in legatura cu asta. So, hai sa sun la secretariat, din moment ce am un copil de 3 luni si imi e cam greu sa ma deplasez pana in Copou. Nici nu apuc sa ii explic bine ce vroiam sa intreb ca imi si zice: „Domnisoara, vii la facultate in timpul orelor de program si atunci vedem despre ce e vorba. Auzi, zvonuri!”. Si convorbirea s-a intrerupt fara sa apuc sa ii zic „Multumesc”-ul de rigoare si un „Buna ziua”. Asa ca luni sau marti o sa ma duc cu plodul urlator dupa mine si sa o fereasca ăl de sus sa comenteze ceva. Nu esti singura care pateste asa ceva… Se pare ca trei ani de chin cu Dn-a Platon si cu restul mandrelor de pe acolo nu au fost de ajuns si ca nu le va schimba nimic comportamentul :).


Lasă un răspuns

Oldies But Goldies

Categorii

Page copy protected against web site content infringement by Copyscape

Oameni plictisiti :


