Veritasaga ne învaţă

M-a luat un chef nebun de ascultat Veritasaga în seara asta. Şi pentru că nu vreau să vă asaltez cu link-uri de youtube, am să vă arăt versurile lor care mă impresionează, chiar şi după ani de ascultat…

Omul Paianjen:

„Imi rup hainele si umblu descult
Pe campii de jar
Ce ciudat e ca atunci cand vreau eu sa dispar
La fel fac si problemele, dar reapar
Cu fiecare noua speranta ca as putea sa realizez ceva”
„Caci adevaratii razboinici ataca inima, nu fizicul
Si decat sa le dau satisfactie celor ce vor sa ma vada cazand
Mai bine ma daram singur si-o sa cad arzand”

„Inocenta moare. Si-atunci de ce s-o mai cer?
Speranta doare. Si-atunci de ce sa mai sper?
Ura e floare. Si-am ajuns acum s-o prefer.”

„Si nu stiu cate rani pot sa suport, dar le vreau pe toate
O sa izbesc minti zavorate, pana cand om sa ramn fara coate”

„Pacea-i departe si faptul ca ne ascundem esenta ne desparte.
Lasa-ti demonii sa iasa afara!
Caci oricum stiu ca mana cu care ma mangai e o gheara.”

Pe partea ciudată a strazii:

„Cand esti obisnuit sa fii ranit, obisnuiesti sa ranesti
Cand esti prea des vorbit incepi sa te gandesti
De ce nu mai crezi in povesti ?”

„Cand prietenii tai sunt prea drogati ca sa mai fie prietenii tai
Iar banii castigati sunt prea putini ca sa faci ce vrei cu ei, deci ii bei.”

„Dar sunt nemuritor daca am murit iar tu poti sa ma asculti acum
Caci fizic, sunt doar adunatura de oase intr-un cosgiuc”

„Eu merg pe partea ciudata a strazii
Privind cu ochii vanatorului din locul prazii”

Sentiment înşelător:

„tot ce vreau este sa , crezi in visele mele
caci eu cu siguranta visez ca tu crezi in ele”

„dar eu n-am sa consider inima inamicul gandirii
caci sunt satul de jocuri , nu mai vreau sa mai vad focuri
stinse de orgolii prostesti si topuri
de genul : cine cui i-a dat papucii , cu prea multi pretendenti la primele locuri…”

„sa te iubesc din nou ar insemna sa lupt si sa pierd
unele lucruri nu le poti simti de 2 ori ”

„mai stai , iti spuneam , hai increde-te
in mine , in timp , am vazut totusi suspine-n privirea ta
si incercam sa nu observ ce se ascunde dincolo de ea
credeam ca trece , insa tot ce trecea era pasiunea”

Copilul din mine:

„Visul asta este usa din pragul nebuniei
Nu uita de unde ai plecat, nu e un loc pe harta
Mai bine zis, tu nu te uita pe tine cum erai odata”

„L’am uitat intr’un album undeva prin dormitor
Caci m’am grabit sa pasesc prea rapid in lumea lor
Ma ascund si il chem cand am nevoie de un sfat
El e salvarea de la inec
Copilul zvapaiat”

„Pastrez doua minti intr’una
Copilul din mine se tine de sotii’ntruna
Invincibili impreuna, invizibil dar nu’i pierd urma
Pe el il pastrez intodeauna”

„Vocea mica din capul meu despica in bucati ce’i greu
Aplica o logica simpla, Eu..”

„Sa cresc m’am grabit nitel
Desi stiind ca n’o sa’mi placa
Timpul s-a grabit si el
S-a depus in straturi peste oglinda in care ma privesc”

(asta, cred că e destul de evident de ce e preferata mea, nu?:P )

Le-am pus aici pentru ca mulţi au uitat de ei. Şi mai mulţi nici n-au ştiut că au existat. Prea mulţi desconsideră rap-ul underground românesc, fără să-i dea nici o şansă. Mi-e milă de toţi aştia. Noi chiar am avut şi avem talente veritabile, numai că nu vrem să le apreciem. Acum, la modă e să asculţi numai rap american, eventual numind nişte negri care  scălămbăie pe r’n’b versuri despre „cât de tari sunt ei” , „rapperi”. „Mie nu îmi place rap-ul românesc. N-am ascultat nimic din cel adevărat si într-adevăr bun, da’ ştiu eu că nu îmi place.”  Ştiţi care a fost răspunsul unui „refuzător” din ăsta când i-am spus să asculte versurile la „Sentiment înşelător”? „T.i.p King: MAXIM, AM SPUS” . Cu Caps.

3 Responses to “Veritasaga ne învaţă”


  1. 2 mephala Ianuarie 31, 2011 la 12:39 pm

    nu am ascultat pana acum VERITASAGA pentru ca nu am auzit de ei. iti multumesc pentru post. ma simt un pic mai bogat datorita lui


Lasă un răspuns

Oldies But Goldies

Categorii

Page copy protected against web site content infringement by Copyscape

Oameni plictisiti :


