O noapte normala din viata lui d3v

Ca sa nu mai zica Tudor ca scriu doar despre „me, me, me”…. Sa va zic ce-am facut ieri. Bine, tot despre „me” e vorba, da’ din alt unghi de vedere.

 

Se face ca ieri eram convinsa ca tre’ sa stau sa invat. Si mai aveam si vreo 15 stiri de pus, plus alte vreo 4… Era de munca, nu gluma. Da’ se face ca n-aveam chef nici batuta. Asa ca am stat si am jucat cs vreo 5 ore incontinuu. Imi sarise cheful dupa prima ora, da’ eu tot jucam. „Las’ ma, ca diseara stau toata noaptea si fac treaba…”…. Si numai bine s-a facut vreo 20:00.

Zic „Ma, am amanat-o cat am amanat-o da’ de-acum s-a terminat smecheria. Hai la treaba!”

Mut laptopul pe pat, dau muzica la maxim sa-mi bubuie castile, trag tigarile, cafeaua si scrumuiera pe coltul biroului si ma apuc…

1 stire…

2 stiri…

Mess, persoana care trebuia bagata in seama. Discutii, chestii, facut pe fata serioasa si cu chef de munca…

3 stiri…

Telefon.  „Oana iesi?” „Nu ies ca am de invatat…” „Ok.”

4 stiri…

Telefon…

„Oana, iesi?” „Aaaa, nu ca am de invatat” „Hai mai ca e misto, lautari, party, chestii, vrajeli, mancare si alcool la dispozitie. E frumos…” „Aaaaa, bineeee…Da’ daca ies stau maxim 2 ore” „E bun si asa”

Ma imbrac cu ce-mi cade prima oara in mana, ca doar nu era sa ma impopotonez pentru 2 ore si 3 cioace, vine omul si ma ia ca habar n-aveam unde-i locul si ajungem.

Acolo, superb. Cea mai tare idee de petrecere ever: fara nici un fel de ocazie, oamenii se aduna o data pe an si inchiriaza un local, cheama lautarii si se distreaza. Perfect. Dupa vreo ora de stat si salivat la cum canta o tanti la vioara, ma plictisesc.

„Ma flacau, hai ca eu o tai ca nu te simti nici tu bine ca tre’ sa ai grija mea ca nu cunosc pe nimeni si nici eu ca stiu ca am de invatat si o frec aiurea”.

Booon, sun pe Costel, poate e prin oras ca sa ma duca acasa sa nu frec bani pe taxi din afara orasului pana in capatul celalalt. Si daca tot faceam asta poate beiam si o cafea si alte 2 cioace, ca noi avem si obiceiul asta prost.

„Aaaaa, Oana, hai incoace”

„Unde?”

„La majorat la nu stiu care, petrecere, etc”

„Aaaa, vin, da’ stau maxim o ora.”

Cand am ajuns acolo, Raiul meu, nu alta. O gramada de pustani, care mai de care mai dragalas, intre 18 si 20 de ani toti, gagici misto, care mai de care mai cu sanii sau cracii pe-afara. Ma simteam ca lupul printre oi…

Cred ca aveam o mutra tare perversa de „I think I saw a pussycat” pen’ ca de cate ori se uita la mine, Costel radea….

La inceput m-am retras intr-un colt, cu un pahar de cola cu ceva alcool (nush, nu eu mi l-am facut) in mana, admirand catwalk-ul. Am intrat in vorba cu vreo 2 persoane, mai mult de complezanta. I-am explicat lui Costel ce-mi place… D-astea.

Si uite asa am inceput sa observ si altceva decat funduri misto dansand pe diferite r’n’b-uri…Ca de exemplu am invatat cum se fac pozele de facebook:

-se danseaza in cerc cu prietenele

-cand simti lumina aparatului indreptata spre tine te opresti brusc si te lasi putin pe spate

-pui o mana in sold si tuguiesti buzele

-daca ai senzatia ca n-ai iesit bine in poza, opresti fotograful din drumul lui si-l pui sa-ti mai faca una, de data asta tuguind si mai tare buzele.

Mirific.

Sau cum agati o fata care-ti place, pustan fiind:

Te uiti adanc in ochii ei si vorbesti cu ala de langa ea: „Frate, am tras 2 linii de coca, da’ coca d-aia buna, smechera, intelegi tu, frate? Si ala care m-a enervat, da’ el nu stie cine suntem noi, frate, ca il bat de se caca pe el”. Si in tot timpul asta vorbesti indeajuns de tare incat sa fii sigur ca ea te aude si ai grija sa nu-i scapi deloc privirea. Garantat, obtii rezultat.

Apoi, m-a prostit Costel sa dansez. Ca eu mai mult ma bataiam intr-un colt. „Oana, dansezi pe bune cu mine? Cum stii tu?” „Da’ n-am chef…” „hai, un dans si atat, etc”… M-a prostit, pe bune.

Atat mi-a trebuit. Dupa, nu mai scapam. O gagica se retrasese intr-un colt, invelita intr-o geaca si se uita urat la mine pen’ ca ala de o vrajise toata noaptea imi acorda mie prea multa atentie. Alta se uita de  parca ii omorasem toti puii de pisica, desi cu ea nu flirtase nimeni toata seara.

La plecare, in spirit de gluma, cred (sper), ma intreaba un copil:

„Nu-mi dai si mie un numar de telefon?”

„Ce stii sa faci pentru un numar de telefon?”

„Ce-ai vrea sa fac?”

„Sa-mi dai cravata rosie de la gatul tau” – prin nu stiu ce combinatie ajunsese la gatul meu la un moment dat si dansasem destul de mult cu ea, pana cand mi-a luat-o.

„Ti-as da-o da’ nu e a mea”

„Asta nu-i problema mea. Imi dai cravata rosie sau nu-ti dau numarul”

„Da’ hai ca fac rost maine de cravata si-mi dai numarul azi”

„….mmmmneaaah.” Si am plecat.

Am ajuns acasa pe la 4 dimineata si m-am bagat la somn. Da, am invatat ceva si aseara: Sa nu lasati pedofilii in jurul copiilor ca  sunt prea usor de prostit aia mici. Noroc ca eu sunt o pedofila benevola. :))))

Stiti ce simpatic e un pusti de 19 ani care face streaptease calare pe o pustoaica de 18 ani cu niste craci de nu se mai termina? Delicios, nu alta :))

4 Responses to “O noapte normala din viata lui d3v”


  1. 1 Tudor Ianuarie 31, 2011 la 8:59 am

    🙂 nice, aproape ca mi-as fi dorit poze de la party. Intrebarea este insa: cand ai terminat de scris articolele, avand in vedere ora de culcare?

  2. 3 mephala Ianuarie 31, 2011 la 12:26 pm

    „Stiti ce simpatic e un pusti de 19 ani care face streaptease calare pe o pustoaica de 18 ani cu niste craci de nu se mai termina?”

    fraza asta imi aduce aminte de „vind ciorapi pentru femei cu gauri”

    Cine avea cracii de nu se mai terminau? el sau ea? 🙂

  3. 4 d3vilbabe Ianuarie 31, 2011 la 12:28 pm

    amandoi=)) glumesc. ea, da’ n-am ştiut eu să exprim corect… a fost scris pe fugă ăsta şi n-am mai stat să-l corectez după.


Lasă un răspuns

Oldies But Goldies

Categorii

Page copy protected against web site content infringement by Copyscape

Oameni plictisiti :


