Diacritice

Hehe, deci fiți atenți ce pot face eu, super lejer. Și pentru că îmi place de belea cum merge, deși e păcat că nu e setare standard pentru fiecare fișier, vă recomand. -am rezolvat, într-un final.

Dacă vreți să scrieți cu diacritice, ete 2 dintre cele mai bune soluții pe care le-am gasit:

-ptr word: stați 5 minute si setați din lista de „special symbols” key options gen „ctrl+a=ă; ctrl+t=ț”… e cea mai practică soluție gasită până acum…

-ptr browser: aveți link aici, cu câteva mici nemulțumiri subiective.  Mi-ar fi placut sa pot folosi ctrl, ofc, pen’ că asta folosesc în word și mi-ar fi plăcut să am „â” pe „z” și nu pe „q”, că așa m-am obișnuit.  (merci kiddo)

Încă sunt deschisă la alte propuneri.

Ah, și  Watzap mi-a recomandat asta, dar, desigur, poate fi folosit doar ocazional, nu la ce fac eu.

4 Responses to “Diacritice”


  1. 1 kiddo Februarie 4, 2011 la 2:14 pm

    De ce sa stai sa setezi in word Ctrl+etc cand poti folosi si acolo Alt dreapta? 😀 Si in felul asta solutia mea devine cea mai simpla 😛

  2. 2 d3vilbabe Februarie 4, 2011 la 2:16 pm

    true, i-am dat cezarului ce-i al cezarului. acum numai alt+ folosesc…mai puţin când mănânc şi scriu doar cu stânga…e mai simplu ctrl în cazul ăla:))

  3. 3 kiddo Februarie 4, 2011 la 2:29 pm

    da vad ca le folosesti nu gluma :)) in orice situatie.

  4. 4 d3vilbabe Februarie 4, 2011 la 2:36 pm

    da, încerc să mă obişnuiesc, să-mi intre în automatism 🙂 fac pe deşteapta până şi pe mess :)))


Lasă un răspuns

Oldies But Goldies

Categorii

Page copy protected against web site content infringement by Copyscape

Oameni plictisiti :


