Scoate-mi ochii

Astazi, vazand ca saraca mea adresa de mail a ajuns la umila suma de 5000 de inbox-uri, m-am hotarat ca trebuie sa fac ceva. Urgent.

Va intrebati ce-s cu 5000 de mail-uri acolo? Nu le sterg, de felul meu. Mi-e lene. Mi-e urat sa dau click-uri, mi-e urat sa le sortez, mi-e urat sa ma gandesc daca o sa mai am nevoie de ele sau nu, pe viitor. Meseria fiindu-mi de asa natura, sunt abonata la tot felul de news-uri, note, notite, magazine, promotii, etc. La asta mai adaugam si mail-urile de contact cu diferite, mail-urile legate de scoala, de jocuri, de tabieturi si orice altceva mai poate avea un om cu preocupari diverse care foloseste internetul de o caruta de ani.

Asa ca am zis sa-mi pun My Yahoo-ul in ordine, cat sa  nu mai stau sa le caut eu, pe rand. Plus ca de-acum m-am plictisit sa stau, tot timpul, cu notepad-ul cu lista de site-uri necesare, in bara. Eu chiar trebuie sa verific, zilnic, cate 40-50 de site-uri de stiri din diferite domenii. Asa ca azi le-am luat, frumos, pe fiecare in parte, si hai sa le caut feed-ul rss ca sa le sortez pe criterii si domenii.

Am inceput cu tabiet-urile. Din 14 site-uri pe care le citesc dimineata, doar la 4 le-am gasit feed-ul. La gadgets, din lista de 25 de site-uri, doar 18 aveau. restul de 7, site-uri superbe, de altfel, nimic. La news, mai rau: din 15 site-uri, doar 2.

Probabil majoritatea ofera RSS numai ca nu stiu unde sa si-l puna cat sa-l vada o persoana chioara ca mine daca vrea sa-l caute. Pune-l dom’le, sus, in bara, scoate-mi ochii cu sigla aia portocalie daca e nevoie, nu ma fa sa rasfoiesc tot blog-ul dupa el. Poate vreau sa mai revin pe site-ul ala si n-am chef sa-mi notez pe notepad fiecare adresa.

O mare parte din site-urile alea ar fi vrut sa ofere feed, da’ link-ul era busit. I mean, e atat de greu sa verifici o treaba din asta?

Altele, durere maxima. Nu-mi dadeau nimic. Asa ca trebuie, in continuare, sa apelez la metoda ctrl a/ctrl c/ctrl v. N-au deloc mila de degetele mele. Trist.

Apropo de treburile astea, nu ma supar daca imi spuneti ce site-uri, blog-uri, etc din orice domeniu, urmariti voi. Acum ca m-am apucat sa mi le sortez si nu imi mai chinui bookmark-ul, chiar m-as bucura sa rasfoiesc mai multe. Doar stiti ca sunt avida dupa informatii…

6 Responses to “Scoate-mi ochii”


  1. 1 mephala Ianuarie 27, 2011 la 7:04 pm

    citesc cu destul interes https://d3vilbabe.wordpress.com, doar ca nu am vazut de unde sa iau feed-ul rss…pur si simplu nu-mi sare’n ochi 😀

  2. 2 d3vilbabe Ianuarie 27, 2011 la 8:05 pm

    pen’ ca eu nu umblu dupa cititori asa ca n-am considerat necesar…e jos, in meniul cu meta:)))

  3. 3 mephala Ianuarie 28, 2011 la 10:12 am

    stiu, voiam doar sa iti scot ochii 😉

  4. 5 luvieere Ianuarie 29, 2011 la 12:31 pm

    Dacă foloseşti Mozilla, ai deasupra barei de taburi o bară de bookmark-uri. Acolo, poţi să organizezi în foldere linkuri la ceea ce citeşti mai des, pe categorii. Ca să-ţi fie şi mai utilă, să nu depinzi de limitarea orizontală cu privire la câte încap, poţi instala un add-on care face bara de bookmark-uri să se extindă pe mai multe rânduri:

    https://addons.mozilla.org/en-US/firefox/addon/multirow-bookmarks-toolbar/

    Şi uite-aşa ai la îndemână şi site-urile faine care nu şi-au făcut tare accesibil fluxul RSS 😀

  5. 6 d3v Ianuarie 29, 2011 la 6:50 pm

    opera folosesc ca nu-mi place cum se misca mozzila noua. si folosesc my yahoo in ideea ca daca reinstalez win/se buseste win/etc sa n pierd nimic:)gen azi, cand am binevoit sa vars apa pe laptop


Lasă un răspuns

Oldies But Goldies

Categorii

Top Clicks

  • Niciunul
Page copy protected against web site content infringement by Copyscape

Oameni plictisiti :


