De la d3v citire

Sa va invat cateva sfaturi de viata care mie mi-au prins bine si sa va spun vreo 2 povestioare ca de la „om mai batran la tineret”. Nu ca as fi eu batrana, doar stiti ca am doar 18 ani si ca-s copil rebel forever, da’ asa, ca sa treaca timpul…

Se face ca am invatat sa am masca de societate si masca „de casa”. Stiti de asta, v-am mai spus. Se face ca lumea ma stie, logic, in majoritate, dupa masca ai’ mai rea. Ca prea putini sunt cei alesi sa intre in palatul meu de clestar si-n interiorul carcasei mele.  Toti avem d-astea, n-am inventat eu roata, acum. Numa’ ca la mine e diametral opus. De ce? Apoi…

Se face ca m-am trezit intr-o dimineata dupa vreo 3 saptamani de bocete, ochi umflati si 2 kile’ de ciocolata, acum ceva ani si mi-am zis „Ia stai ba asa! Da’ eu de ce plang dupa asta? Cu ce ma ajuta pe mine starea asta?” Si uite asa am invatat sa fiu indiferenta: sentimentele care ma coplesesc nu sunt decat pierdere de timp. Timp in care as putea sa gasesc o solutie, decat sa stau sa-mi plang de mila.

Ceva timp mai tarziu am invatat ca oamenii dezamagesc. Indiferent cine e si cat de multa incredere ii acorzi, orice om dezamageste atunci cand il lasi sa faca asta.  Singura metoda de a evita dezamagirea e sa eviti oamenii. N-ai cum altfel, e in natura lor. Si eu am dezamagit la randul meu, dar, spre deosebire de altii, am stiut sa ma scot frumos. Am invatat asta dintr-o alta povestire.

In alt an mi-am dat eu seama ca n-are rost sa te chinui sa demonstrezi ce fel de om esti ca oricum prea multi sunt superficiali si se uita doar la aspectul fizic. Si uite asa mi-am scos sex-appeal-ul la iveala, sex-appeal care, de cele mai multe ori, e o arma mortala mai eficace decat „Eu sunt o fata cu inima buna si cu calitatea x si y”. Nobody cares. Tate, cur si zambet frumos sa ai ca ti se deschid toate usile mai ceva ca in fata reginei Angliei. Desigur, asta nu se aplica atunci cand ai de-a face cu femei. Am sa va tin alta data teoria geloziei si mancarii dintre femei…

Apoi, scotandu-mi eu tate sex-appealul pe-afara, pe stilul push-up, au inceput sa roiasca in jurul meu oameni care pana atunci nici nu ma remarcau. Si uite asa am invatat dezgustul. Si cei care nu ma cunosteau pana atunci se chinuiau sa ma impresioneze, netinand cont ca as putea fi vreo dobitoaca totala, intr-o caroserie ok. Si asa am invatat ca oamenii sunt superficiali. Atunci m-am hotarat sa ii ignor pe cei din prima categorie, in razbunarea mea, pentru ca imi era scarba de ei. Atunci am aflat ca oamenilor le place sa fie umiliti. Cu cat mai umiliti erau, cu atat veneau mai mult la mine. Iar eu ma simteam razbunata.

Dupa un timp am obosit de toata atentia si m-am retras. Am inchis ferestrele, usa, telefonul si gura. N-am mai zis nimic nimanui. Si am invatat ca oamenii uita repede. M-am adaptat si i-am uitat si eu. Si am mai invatat ca daca ei sunt in stare sa uite un om, atunci au sa uite mult mai usor intamplari. Asa ca am luat o pauza de uitare.

Cand am reaparut straluceam. Eram reconstruita de la zero, sadica, macabra, distanta, dominanta. Eram doar ceea ce invatasem.  Atunci am gasit definitia prieteniei adevarate: „prietenii adevarati sunt cei cu care poti sa nu te vezi 2-3-5 ani iar cand va reintalniti sa reluati totul ca si cum nimic nu s-ar fi intamplat”. Am descoperit si puterea mea. Am invatat ca daca ii repeti de destul de multe ori unui om ca tu esti intr-un fel, omul acela are sa ajunga sa creada, intr-un final, ca tu esti asa. Ca popularitatea aduce si mai multa popularitate. Ca intr-un final ajungi sa fii ridicat pe un piedestal si venerat. Ca daca stii sa arati destula indiferenta poti sa faci orice prostie ai vrea si toata lumea sa te ia drept model.

Mai tarziu am invatat sa-mi pun limite la puterea fata de oameni. M-am plictisit de jocul de-a regina. Atunci am invatat ca nimic nu ma multumeste indeajuns incat sa nu ma plictiseasca. Am descoperit ca sunt capricioasa. Asa ca am cautat senzationalul, cat sa ma tina activa.

Dupa atatia ani, ce putea fi mai senzational decat o personalitate noua, care sa ma puna in rand cu toata lumea? Deja facusem asta o data, nu ar fi fost ceva extraordinar. Numai ca deja invatasem ca majoritatea oamenilor sunt prosti. Si eu nu m-am multumit niciodata cu rolul de proasta. Am invatat ca nimeni nu se poate schimba, oricat am vrea noi asta. Ca dragostea perfecta e aia in care nici unul nu trebuie sa faca nici un compromis. Ca cei care spun ca trebuie sa faci compromisuri sunt parte din acea majoritate proasta. Ori te mulezi perfect, ori nu te mai mulezi, chiar si cu riscul de a ramane singur. Decat o viata pe jumatate, mai bine o viata singura dar linistita. Atunci am invatat sa tin oamenii pe langa mine doar daca indeplinesc anumite roluri. Daca imi servesc unui scop. Oricum nimeni nu apreciaza compromisurile, nici macar eu. Scopul suprem e sa ma simt eu bine. Am invatat ca daca eu ma simt bine, ceilalti au sa se simta bine pe langa mine. Care nu se simte bine vazandu-ma fericita, nu are ce cauta acolo. Nu pierd nimic, totul e castig.

Apoi m-am plictisit si am inceput sa scriu postul asta si sunt convinsa, cum am invatat deja, ca nimeni n-are sa retina nici o idee desi eu am pus in el o poveste intreaga de viata si niste filosofii care de multe ori m-au salvat si care m-au adus unde sunt azi. Multi se intreaba de ce e d3v asa cand adevarul sta fix in fata lor. Multi refuza sa inteleaga lucruri simple. Iar eu sunt prea plictisita sa le explic. raman in pauza de reincarcat bateriile inca vreo cateva zile apoi revin in forta. Rolul de regina mi se potriveste cel mai bine dintre toate, nu-i asa?

42 Responses to “De la d3v citire”


  1. 1 Seeker Ianuarie 25, 2011 la 8:31 am

    Alegerile pe care le’ai facut, te aduc, oarecum, in normal si anormal in acelasi timpm, pentru ca ai ales ca majoritatea(ma rog, pe care’i duce crbl’ul, calea mai usoara spre a avea ce iti doresti si a’ti fie bine, dar ce te scoate din normalitate e modul cum o faci… O alta parte din acea majoritate sunt constienti de toate treburile astea, dar nu o fac, din masochism, sau pentru ca fericirea e mai dulce atunci cand te chinui sa o atingi! 🙂

  2. 2 rrrr Ianuarie 25, 2011 la 11:00 am

    Fericirea este sensul şi scopul vieţii, întregul scop şi sfârşitul existenţei umane. (Aristotel)

  3. 3 Seeker Ianuarie 25, 2011 la 11:32 am

    Fericirea este o minge de fotbal, cand e aproape o lovesti cu piciorul, cand este departe alergi dupa ea. 🙂

  4. 4 rrrr Ianuarie 25, 2011 la 11:48 am

    „cea mai crunta razbunare este sa dispretuesti razbubarea….”
    „un zambet pretueste mai mult decat aurul , pentru al aferi nu ne costa nimic , in schimb in ochii celui ce-l primeste valoreaza mult mai mult”

  5. 5 Seeker Ianuarie 25, 2011 la 12:50 pm

    nu e bine ce fac, foarte posibil sa fiu blestemat pentru asta dar… wtf http://www.youtube.com/watch?v=JaH6TVNhBCo 😛

  6. 6 rrrr Ianuarie 25, 2011 la 1:01 pm

    fericirea e tot si totul e fericire

  7. 7 Seeker Ianuarie 25, 2011 la 1:07 pm

    fericirea e un oximoron! 🙂

  8. 8 d3vilbabe Ianuarie 25, 2011 la 7:03 pm

    fericirea sta doar in lucrurile simple. la fel cum doar organismele unicelulare pot fi total fericite, la fel si omul trebuie sa se intoarca la forma lui bruta ptr a fi… moa’. nu ma intrebati de unde am scos-o, ca nici cafeaua nu mi-am baut-o inca:))

  9. 9 Seeker Ianuarie 25, 2011 la 7:25 pm

    ai ascultat piesa?:))

  10. 10 d3vilbabe Ianuarie 25, 2011 la 7:27 pm

    ma cam plictiseste ce scoate chirila in ultimii 10 ani…:-s. e si el cool…

  11. 11 Seeker Ianuarie 25, 2011 la 7:32 pm

    This is different 😀

  12. 12 d3vilbabe Ianuarie 25, 2011 la 7:34 pm

    prin ce? e aceeasi idee promovata in alte piese ale lui si aceeasi idee care circula de ani de zile prin tot ce se poate…vai, bitii nu ne mai lasa sa fim fericiti…fericirea nu e in fata compului….compul ne depersonalizeaza, etc…

  13. 13 Seeker Ianuarie 25, 2011 la 7:36 pm

    care’i cealalta piesa? 😕

  14. 14 d3vilbabe Ianuarie 25, 2011 la 7:38 pm

    toate….adica, ma rog, cam in toate in care spune cate ceva despre fericire… vei cam cat de mult seamana cu „de ce”, sau na, mie de aia mi-a adus aminte

  15. 15 Seeker Ianuarie 25, 2011 la 7:42 pm

    Nu insist 🙂 e singura in care se refera la „net” 🙂 dar… fericire e cerul senin, si fericire e o sticla de vin(cu cine trebuie) 🙂 have a good wake up:)

  16. 16 d3vilbabe Ianuarie 25, 2011 la 7:45 pm

    nu ziceam de net…ziceam de restul ideilor despre fericire. la net se refera des pe blogul lui.

  17. 17 Seeker Ianuarie 25, 2011 la 8:00 pm

    in ultimul timp mai putin pe blog, asemanarea cu „de ce” nu prea este… ideile il fac oarecum unic in industria muzicala ro… se duce usor spre coldplay de cand e singur… cool a fost mai tot timpul… pnm… e el:)

  18. 18 NTH Ianuarie 26, 2011 la 1:49 am

    Imi cer scuze fata de cei care au dat commenturi , n-am apucat sa citesc ce ati scris fiecare .
    D3v … eram curios daca ai sa scrii ceva … sincer felicitari , imi place cum gandesti si … eh …. ( fara interpretari din partea altora ).
    Si pentru toti care citesc commentul : ” Intelegerea subintelesului unui text nu e chiar pentru toata lumea. Totusi sper sa faceti parte din cei 5%+”

    …. and when it comes to writting , d3v , you RULE 🙂

  19. 19 d3vilbabe Ianuarie 26, 2011 la 6:35 am

    merci beaucoup cherie :))

  20. 20 Tudor Ianuarie 27, 2011 la 12:00 am

    Oh, me me me, pick me, look at me, always me 🙂 Please, prin etapele astea trecem cu totii. Daca vrei, iti spun si care va fi urmatoarea etapa. Sau poate ai tu deja niste presupuneri, daca tot este vorba de you you you 🙂

  21. 21 d3vilbabe Ianuarie 27, 2011 la 9:18 am

    daca ai tu o propunere mai buna despre ce as putea scrie mai bine in coltul „meu” personal de dat cu capul sunt deschisa. normal ca-i vorba de mine. despre ce cacat vrei sa scriu altceva in locul care se presupune ca-mi pune ordine in ganduri?
    si daca tot trecem cu totii prin etapele astea, de ce nu-s toti ca mine? iti garantez eu ca etapele nu-s aceleasi cu ale tale ;). e doar suprafata aici care, iti dai seama, a venit din ideea starnita la ce am vazut in jurul meu. ia, uimeste-ma care va fi urmatoarea etapa. si pana atunci, iti recomand sa te duci sa citesti „cine sunt” ca sa nu te mai apuci sa contesti subiectul „d3v”.
    pana acum au invatat destui multe din blogul asta, tocmai din posturi ca asta. atat timp cat vine cate un omulet si-mi spune „aveai dreptate acolo” sau „m-am simtit inteles si mi-am dat seama ca asa e normal”, am sa scriu despre „eu”. nu vreau sa arat cat sunt de speciala aici, ci cum sunt eu, normala. intelegi?

  22. 22 Tudor Ianuarie 27, 2011 la 3:16 pm

    Sigur ca inteleg. Iar rolul asumat de educare a publicului sub 25 de ani nu ti-l contest, este desigur spatiul tau. Dar nu ma pot abtine sa nu critic „modestia” deosebita reflectata de randurile tale, pe care sunt sigur ca ai putea sa o indulcesti, daca ai vrea, draga regina. 🙂 Nu ?

    Plus ca am fost curios si cum reactionezi la o critica putin mai acida 🙂 So far, so good. Si relax, am citit „cine sunt” inainte de a apasa butonul portocaliu.

    La capitolul sugestii, mie imi plac povestile specifice din viata, nu generalizarile cu o morala oarecare la sfarsit. Dar desigur, this is about me me me 🙂

  23. 23 d3vilbabe Ianuarie 27, 2011 la 6:55 pm

    na, ce vrei, viata tuturor nu e atat de interesanta ca a ta. daca vrei povesti despre cum mi-am asortat azi cizmutele cu manusile, fugi la femei gen pysyblonda pe blog si gata.
    eu asta dau, asta inghiti, daca vrei. daca nu, poti sa scuipi, da’ nu in ochi la mine.
    normal ca pot sa o indulcesc, da’ am o imagine de pastrat aci. nu fac eu fapte bune gratuit.

  24. 24 Tudor Ianuarie 27, 2011 la 8:41 pm

    Bine 🙂 Excelenta partea cu imaginea de pastrat! Astept sa spui, poate intr-un articol, cat costa o fapta buna 🙂

  25. 25 d3vilbabe Ianuarie 28, 2011 la 7:00 am

    si sa fie iar un articol despre me, me , me?:)) te contrazici.

  26. 26 Tudor Ianuarie 28, 2011 la 5:52 pm

    Pai cum ar putea fi altfel ? :). Te citesc oricum 🙂

  27. 27 rrrr Ianuarie 28, 2011 la 5:53 pm

    totusi….mai luati o pauza

  28. 29 rrrr Ianuarie 28, 2011 la 9:50 pm

    ok „sefa”

  29. 30 d3vilbabe Ianuarie 30, 2011 la 2:43 am

    retrag cuvintele razvan, am raspuns fara sa ma uit la mail, crezand ca e altcineva. daca stiam ca esti tu, altul era raspunsul.

  30. 31 rrrr Ianuarie 30, 2011 la 1:52 pm

    „draga mea” ….. daca tot stii cine e ai ocazia sa dai raspunsul dar fara jigniri sau raspunsuri ironice … ok?

  31. 32 d3vilbabe Ianuarie 30, 2011 la 5:38 pm

    că dacă nu, ce?:)))

  32. 33 rrrr Ianuarie 30, 2011 la 6:13 pm

    nu.i nimic … doar vroiam o discutie civilizata , atat doar

  33. 34 d3vilbabe Ianuarie 30, 2011 la 6:15 pm

    discuţiile civilizate sunt drepturi pe care le câştigi în timp. timpul tău a trecut de mult. 🙂

  34. 35 rrrr Ianuarie 30, 2011 la 6:20 pm

    da … multumesc , imi cer scuze pentru deranj … ai dreptate , n.o sa te mai deranjez , ai lucruri mai importante de facut …

  35. 36 d3vilbabe Ianuarie 30, 2011 la 6:22 pm

    am.cum ar fi să repar stricăciunile făcute prin mintea mea de persoane care se credeau „cool” la un moment dat. înţelegi tu, amănunte din astea.

  36. 37 rrrr Ianuarie 30, 2011 la 6:26 pm

    toti am fost tineri si cu capul in nori , toti am fost „cool” unii mai mult ca altii..

  37. 38 rrrr Ianuarie 30, 2011 la 6:28 pm

    stii cum e ajungi la un etapa cand privesti in urma si te „sperii” de ce ai fost si incerci sa schimbi dar nu mai poti..

  38. 39 d3vilbabe Ianuarie 30, 2011 la 6:33 pm

    şi crezi tu că scuzele „eram tânăr şi prostuţ” pot şterge ceea ce mi s-a întâmplat mie? spuneai că m-ai citit mult. 3 sferturi din ce sunt acum e urmare a faptelor tale. îţi place asta? că mie nu-mi place deloc. sau poate nu ştii cum s-au desfăşurat evenimentele de după?

  39. 40 rrrr Ianuarie 30, 2011 la 6:37 pm

    imi pare rau nu stiu ce a fost dupa si nu caut mijloace sa ma justific stiu ca am gresit … si chiar ti.am citit articolele si poate doar de acolo stiu viata ta de dupa

  40. 41 d3vilbabe Ianuarie 30, 2011 la 6:42 pm

    nu ştii nimic, atunci. ţi-aş povesti doar ca să ştiu căte macină mustrarile de conştiinţă dupa însă, din păcate, a trebuit sa refulez toate amintirile din perioada 16-21 de ani ca să reuşesc să mă menţin pe linia de plutire, aşa că nu mai îmi pot aduce aminte. îmi pare rău, eşti doar o fantomă a trecutului şi acolo ar trebui să rămâi, oricat de mult ai încerca să faci pe simpaticul acum.

  41. 42 rrrr Ianuarie 30, 2011 la 6:49 pm

    nu incerc sa fiu „simpatic” nu am masti doar spun ceea ce simt… si nu incerc nimic alceva … si inca o data imi cer scuze … si inca o data


Lasă un răspuns

Oldies But Goldies

Categorii

Page copy protected against web site content infringement by Copyscape

Oameni plictisiti :


