Sunt aici ca sa-ti raspund

Totul a inceput pe 7 decembrie, odata, de mult, cand inca nu se inventasera painea prajita si bananele culese direct din supermarket.

Mitul spune ca, in vremurile vechi, Dumnezeu se simtea obosit si ca isi dorea un concediu aproape la fel de mult pe cat isi doreste Oana Roman ca dupa ce savureaza un hot-dog tinerel, la veo 20 de ani, acesta sa-i spuna ca e frumoasa si nu sa-i ceara bani de-un suc.

Si statea Dumnezeu sprijinit in cot, pe manerul tronului ceresc, in timp ce Sfantul Duh il lumina de sus, asta fiind rolul lui dupa ce Basescu s-a gandit ca s-ar putea face putina economie taind iluminatul public pin colturi mai putin umblate si in timp ce Sfintii stateau la rand care si cum sa-i maseze picioarele, pen’ ca se simtea stresat. Si stand el asa, din cand in cand mai pocnind, ca un atoatestiutor ce era, cate un ingeras care in minutul urmator ar fi cantat  fals la harpa, pen’ ca la mahmureala lui de dinainte de sarbatori (nu e usor sa bei toata bautura aia pe care o trimit cohortele spre tine), orice viitor scrasnet i-ar fi cauzat dureri crancene de cap, Dumnezeu se gandea:

„Ma, eu n-am avut concediu paternal dupa facerea lumii! Ba au mai si tras de mine ca de o tarfa ieftina la gang-bang, ba in desert, ba in mamele lor, ba in cruciade, ba prin diferite alte campanii publicitare. M-am saturat sa fiu vedeta.”

Si pac, gandind el asa, mai arunca in Iad pe cate unul care ii bagase bete in roate si ii contestase autoritatea.

„Toti amaratii astia nu se gandesc ca am obosit si eu. Nu stiu decat sa ceara. De parca ma incalzeste pe mine cu ceva, la mahmureala mea, ca ei se roaga in fiecare seara la mine. Da’ pe ‘zda mamii ei de treaba, de putina liniste n-au auzit?”

S-apoi fiind Dumnezeu tare amarat si ofticat ca nimeni nu se gandeste la binele lui si ca toata lumea se asteapta de la el sa-si faca datoria de parinte, cand numai el stie cat a injurat magazinul din colt ca n-aveau prezervative in noaptea aia, i-a venit o idee geniala:

„Ba, fir-ar, da’ prost am fost pana acum. Am dat eu gres acum doua mii de ani cu fiu-miu ala mare, ca toata ziua umbla dupa pasarele, copii de pupat, paranghelii la care sa mai transforme apa in vin si alte desfranari de-astea de la 30 de ani tot teleleu umbla si a trebuit sa pun parul pe el. Sau, ma rog, pe el pe par. Da’ de data asta am sa fac o miscare mai desteapta si am sa fac o fata. Ca fetele-s mai cuminti, mai ascultatoare, mai iau din atributiile parintilor, d-astea. Si uite asa am sa ma duc si eu in concediul ala din Tenerife ca mi-a zis M.J. cand a venit in vizita ca e prea fain acolo ca sa ratez. Oricum stiu ca am sa ma distrez la maxim, ca un atoatecunoscator ce sunt. Mhh, orgie intreaga are sa iasa cu alea doua surori blonde de le-a alungat miliardarul ala. Come to papa, babies!”

Numa’ ca stiti ca la barbati, daca apuca voinicul de jos sa gandeasca, al’ de sus intra in pana. Si uite asa, Dumnezeu a facut-o pe d3v, ca sa-i ia locul in timp ce el se destrabaleaza inventand noi pozitii si noi comportamente sexuale aberante, uitand, totusi, un aspect: ca d3v are sa se plictiseasca repede si ca are sa o doara undeva de ordinea mondiala, salvarea naturii si actele de binefacere si ca, la fel ca fra-su’ ala mare, pana la 30 de ani o sa o tina numai in  placeri care mai de care mai umplute de minuni. Ce naste din pisica, soareci mananca, nu?

Si toate astea s-au intamplat cu 8 luni inainte de 7 decembrie, Sfantul an al nasterii Mantuitoarei.

P.S.: v-ati gandit vreodata ca heroine, in engleza, inseamna si heroina dar si eroina? Numai noi, romanii, suntem prosti si am tradus-o „heroina”, cand ea, de fapt, trebuia numita Ioanna D’arc….Sau simplu, d3v.

0 Responses to “Sunt aici ca sa-ti raspund”



  1. Lasă un comentariu

Lasă un răspuns

Oldies But Goldies

Categorii

Page copy protected against web site content infringement by Copyscape

Oameni plictisiti :


