Freddy Mercury pentru o secunda

Hop, se trezeste Oana la 10 seara, azi, panicata, ca trebuia sa mearga undeva si a dormit ca sconcsul. Nimic nou, doar ca mie-mi place sa ma tin de cuvant si, 10 seara fiind, nu prea aveam cum, dat fiind ca numai tabietul meu de trezire dureaza vreo 2 ore jumatate. No problem, facem repede cafeaua, vorbim cu lumea, aruncam niste machiaj pe fata si adunam parul intr-o parte ca sta de-an pururea azi, tras prima rochie pe care o gasesc prin sifonierul din mijlocul camerei, „Hai flacai, ne vedem in Master”.

Dupa vreo 10 momente moarte in care nu ne gaseam, ne adunam, ne lipim si de o masa unde iar am experimentat sentimentul de paranoia de care va vorbeam in postul cu cu Facebook-ul si ne punem pe distractie. Paranteza sa va explic de ce paranoia: la masa respectiva trebuia sa ne intalnim cu nevasta unui jucator de cs care era cu noi. Numai ca eu, in timp ce-i cautam, trecusem deja pe la masa aia, fara sa o recunosc, ca sa-i salut pe sora, cumnatul si un prieten al lui Koodoo. Care Koodoo e din Bacau si oamenii n-au nici o taina cu de-alde gaming-ul. Mda, mica lumea. Asa.

Ne distram noi, hop o bere, hop un pic de ingramadeala, cald in draci, eu imi gasisem loc pe-o scara. Ca asa-s eu, stau deoparte cand e aglomeratia mare. Cu noi era si Marius, un amic de…8-9 ani?! Cred ca da, mai mult sau mai putin, pe-acolo. Pentru un tablou complet, sa vi-l prezint: Marius e un om care ori din teribilism ori pentru ca pur si simplu nu-i pasa, face absolut orice lucru are in cap, fara nici o problema. Uneori o mai da nasol, alteori e chiar simpatic, il acceptam ca e de-al nostru. Numa’ ca nenea Marius, asta, e mai mic de inaltime decat mine, si, catarata fiind pe scara respectiva, imi ajungea undeva pana in dreptul sanilor, poate mai jos.  Dansa omul cu spatele la mine.

Din purul meu stil de a acorda atentie tuturor oamenilor care sunt cu mine, ii pun mainile pe umeri, dansand. La care omul ma prinde de maini si ma trage in fata. Tocuri de 13, mult mai inalta ca el, fara centrul de greutate stabilit pe umerii lui, simt deodata cum tot ma duc…Si ma duc…Si ma duc… Cu cracii in sus, peste umerii lui, in picaj total, da…Deja imi faceam trei cruci imaginare si vedeam cum se apropie pamantul de fata mea. Mainile in fata sa le pun ca sa amortizez caderea n-aveam cum ca ma tinea Marius de ele.  Si cum urmaream imaginile din viata mea, deodata simt vreo 10 maini pe mine, care ma opresc din cadere. 10! Tinandu-ma de mijloc, de picioare, de fund, na… Fiecare de cum apucase…. Profitand de milisecunda in care m-am oprit, Marius mi-a pus mainile sub umeri, dandu-ma, cumva, peste cap si facandu-mi aterizarea total lina. In cealalta secunda m-am trezit pusa jos usor, de multi oameni, ajutata sa ma ridic, scuturata, cu o gasca de priviri speriate spre mine. Si uite asa am facut eu o tumba de circ, in mijlocul Masterului, moment in care toti oamenii aia mi-au admirat bikinii si dresurile, dar totusi cu un sentiment de Freddy Mercury care tocmai s-a dat jos de pe multime la concert. Super tare!

Totusi, nu va recomand sa incercati asta acasa. Nu e un sentiment prea placut sa te afli cu fata la 15 centimetri de pamant, in picaj liber,  fara sansa de amortizare, cumva. Multumesc tuturor mainilor care m-au sustinut! :)) Si fanilor mei, normal. Fara voi, probabil as fi fost prin spital acum, cu nasul spart si cu fata lui Marius lipita de pumnii mei. :)))

 

1 Response to “Freddy Mercury pentru o secunda”


  1. 1 Irimia Bogdan CR@PY Ianuarie 17, 2011 la 10:59 pm

    mi-as fi dorit sa te vad :))=))
    si acuma radeam :))


Lasă un răspuns

Oldies But Goldies

Categorii

Top Clicks

  • Niciunul
Page copy protected against web site content infringement by Copyscape

Oameni plictisiti :


