Cum te poate transforma Facebook intr-un paranoic

Ei da, recunosc, nu mai sunt old-school si m-am adaptat cerintelor pietii, facandu-mi cont pe Facebook. Ba, colac peste pupaza, ma mai si uit pe el zilnic. Ca na, mai vezi cum Marioara s-a combinat cu Gigel, cum Gheorghita s-a facut baiat mare si lucreaza pe la Primarie, cum fostul s-a mutat prin tari straine. Sa-i zicem ca e, intr-un oarecare mare fel, informativ. Hraneste spiritul tatesc, feminin din mine. Mai aflu si eu pe unde am pile.

Asa ca azi, fumand o tigara, band o cafea si eschivandu-ma cu cele mai subtile scheme de karate mintale de la invatat si munci, am aruncat un ochi la „People you might know”.  Pen’ cei care inca mai sunt „so’ 2010” aka old-school, aka „fara facebook” asta inseamna ca nenea facebook-ul ma intreaba daca-l stiu pe Cutarica pen’ ca s-ar putea sa-l stiu, pen’ ca avem 1-2-n prieteni comuni, unde n apartine multimii [1,∞]. Tehnologie, dom’le.

So, dupa cum ziceam (observati cu cat talent ma eschivez de la a face lucrurile pe care le am de facut), stateam eu asa, linistita, chill, inconjurata de beculete,rasfoind pagina respectiva. (Sa va spun sau sa va mai tin in suspans?) Si deodata vad eu unul cu care aveam 8 prieteni comuni. Frate, nu zic, 1 merge, 2 e chiar ok ca poate-s din aceeasi gasca, 3 si 4 sunt cam multicei da’ totusi inca in aria „ok”….Da’ 8?! Wtf?!

Opt prieteni comuni si eu habar n-aveam cine-i omul. Zic „Ba, mare in draci lumea asta, da’ din 8 prieteni comuni tot trebuia sa-l vad eu, macar o data, pe om, la fata, nu?” Si dau sa vad care-s aia 8 prieteni comuni. Aici incepe toata partea creepy:

Primii doi erau niste amici care-s amici intre ei. Ok, e normal.

Al treilea e un fost de-al meu. Plus frate-su’, al patrulea…Mhh, nu mai e mare lumea… E relativ mica.

A cincea persoana e o amica a unui alt fost de-al meu…Aaaaa….Ok….

A sasea persoana mi-e un fost coleg de liceu.  Deja ma simt inghesuita de lumea asta.

A saptea persoana e un nene de pe cs. Ce ‘mnezeu si Sfanta Papadie au in comun fosti de-ai mei, colegi de liceu, fratii colegilor, amicii mei si amicele fostilor mei?!

Cand la a opta persoana sa-mi pice fata, nu alta: mama. Ei da, mama mea(!) era in lista de prieteni a necunoscutului respectiv. Freaky. Super-maxim-mega-freaky.

Acum, eu stau, ca o adevarata paranoica ce sunt, si ma gandesc…. Si ma tot gandesc… Si-mi fac filme negre, verzi si-albastre-n cap. Ma, o fi asta vreun obsedat sau lumea asta e prea mica pentru mine? No shit. Care-i sansa sa gasesti 1 fost, mama, amici, amici ai amicilor, jucatori de cs, amici ai fostilor, frati ai fostilor si colegi de liceu in acelasi patratel, doar dand click pe mutra unui necunoscut?!  Si uite cum Facebook-ul duce paranoicul ascuns in mine la un cu totul si cu totul alt nivel, reinventand definitia cuvantului „freaky”. Oare oi avea camere de luat vederi ascunse in beculetele din camera? Sau ar trebui deja sa incep sa ma gandesc serios la mutat in alta tara, schimbat numele si facut operatii estetice, pen’ ca pur si simplu aici stiu prea multa lume? Uitandu-ma la lista de mess, care-i plina maxim intr-o marti noaptea, la ora 3 fara un sfert, tind sa cred ca tre’ sa fac urgent rost de numarul unui estetician bun. Ca nu de alta, da’ poate vreau, la un moment dat, sa ma trezesc intr-o dimineata, sa ies ciufulita din casa si sa nu vorbesc cu nimeni, in timp ce-mi beau cafeaua pe o scara, uitandu-ma la o luminita obscura. (La mine dimineata = undeva dupa 4 dupa-amiaza, in caz ca va intrebati ce-i cu luminita aia acolo). Si fa, Onuta, mami, treaba asta daca poti, ca tot timpul esti asaltata de intrebari gen „Tu esti d3v?”/” Salut d3v, ce faci?”/”Insert intrebare random aici”  Nu, bre, aia-i sora mea geamana, mai rea si eu incerc sa ma camuflez pe scara asta pen’ ca n-am chef de voi, gazelor!!!  Sa mai zica cineva ca lumea e prea mare ca-l iau 2 zile cu mine prin oras, sa vada cum e. Sau, mai simplu, ii arat conexiunile dintre prietenii de pe Facebook. Si stai asa, ca inca nu i-am gasit pe toti…

3 Responses to “Cum te poate transforma Facebook intr-un paranoic”


  1. 1 Tudor Ianuarie 18, 2011 la 12:21 am

    Nice, cu FB acum vede omul ca ai ochi verzi 🙂


  1. 1 “Diferenţa între un nebun şi un paranoic” Trackback pe Februarie 25, 2011 la 9:05 am

Lasă un răspuns

Oldies But Goldies

Categorii

Top Clicks

  • Niciunul
Page copy protected against web site content infringement by Copyscape

Oameni plictisiti :


