Rezolvarea romanismelor

Mi s-a elucidat misterul. Am gasit solutia pentru romanisme. Si treaba sta cam asa:

Eram inainte de sarbatori la semaforul de pe Elena Doamna. Eu in dreapta, dand directive, mama la volan. Sunt 2 benzi acolo, care merg spre centru. Una are intermitent inainte, a doua era pe rosu. Ca tot vorbeam de Mos Craciun zilele trecute.
Noi, pe aia cu intermitent, numai ca in fata, fix in intersectie, erau lucrari. Rezolvarea problemei era ori sa facem o magarie si sa mergem pe banda 1 pana la lucrari, apoi sa ne strecuram pe banda 2 printre masinile care veneau de la hala, ori sa asteptam sa se faca verde si sa ne strecuram pe banda 2 dupa ce treceau toate. Eu, mai cu tupeu, as fi ales prima varianta da’ pentru ca nu eu eram posesoare de volan acolo, am decis sa asteptam.
In spate, un BMW care ne claxona. Mama i-a aratat degetul, eu am inceput sa fac misto „ia uite-l si pe asta, adica sa stea el, cu BMW, sa astepte?” Ala tot claxona. Il durea pe el undeva de degetul maica-mii sau de mistoul meu. Asa ca mama s-a decis sa faca magaria de care vorbeam mai sus, printre injuraturile alora de veneau de la hala. „Eh, femeie la volan, are voie”.
La urmatorul semafor, BMW-ul a trecut in fata noastra. Pe banda cealalta, din alta masina, zboara o hartie pe jos, moment in care nenea din fata se da jos. Culege hartia, se duce la masina respectiva si bate in geam. Deschide portiera, ii arunca aluia hartia in fata si inchide portiera inapoi. Taranul cu hartia rau, sa coboare. Moment in care nenea ii inchide iar portiera peste nas. Se intoarce linistit in masina lui si isi vede de drum.
Am ramas „doua puncte liniuta”. Fascinant, serios de nu. Si nu era un om facut sau „smecher” sau „baiatul lui tata”. Era pur si simplu un om normal, la vreo 70 de kilograme, cu cioc si ochelari pe nas.
Deci, vedeti ca se poate?

1 Response to “Rezolvarea romanismelor”


  1. 1 Roxyka Ianuarie 10, 2011 la 3:22 pm

    O da! Unde n-oi da si eu peste vreun d’asta?:))


Lasă un răspuns

Oldies But Goldies

Categorii

Top Clicks

  • Niciunul
Page copy protected against web site content infringement by Copyscape

Oameni plictisiti :


