Cum am descoperit un loc in alta lume

„Oana, tu ce faci de revelion?”
„Nu stiu, am timp sa ma gandesc pana atunci”
„Da’ ai cateva locuri de mers?”
„Da, am, da’ am fost invitata doar eu, daca intelegi ce vreau sa spun, si totusi as vrea sa fiu cu prietenii mei in momentele alea, nu cu nu stiu care de vrea sa ma agate…”
„Inteleg…”
Discutia asta se purta pe 29.
Pe 30 stau putin si ma gandesc… „Totusi, eu ce fac de revelion?” Si mi-a venit o idee.
„Ma, ca mine or mai fi.” Din astia care n-au stat putin si s-au gandit ce fac in seara aia. Asa ca m-am pus pe intrebat amici, cunoscuti, prieteni, oameni de habar n-am cine sunt… Surprinsa am constata ca erau destui care nu isi facusera inca planuri. „Bun asa, Onuta. Ai adunat cam 15-17 oameni… Ia sa vedem acum ce facem cu ei.”
Vreo 7 ore am stat si mi-am stors mintile, degetele pe tastatura si urechile pe telefon, pana cand a venit salvarea. Aveam de ales intre a face un show la Harlau, a merge in Cannabis sau a sta la mine in camera toti si a semi-petrece. La Harlau ar fi fost simpatic da’ picase din cauza neseriozitatii. Versul ” e destul de mica, camera mea, da’ incap toti prietenii in ea” n-avea rost pen’ ca, dupa ce ca n-am suficient spatiu, mai am si vecini dedesubt. Chef sa-mi incep anul cu toti taranii, pitipoancele si arabii din Cannabis parca n-aveam…
„Oana, uite, am un amic, care are un party privat si a zis ca putem sa ne lipim acolo.”
„Toti?”
„Toti.”
„Ia zi mai multe.”
Am vorbit cu amicul, am vorbit cu amicul amicului, am vorbit cu lumea, le-am prezentat posibilitatile, au fost de acord sa mergem in Zona.
Habar n-aveam unde e. Cand am facut adunarea la mine, am aratat locul pe harta, da’, la fel ca mine, nimeni nu isi dadea seama ce e aia. In spate la nu stiu ce. Nu stim unde-i nu stiu ce-ul asta da’ hai ca gasim noi…
Ne-am invartit de nebuni prin niste locuri pustii vreo juma’ de ora.
„Ma, ne prinde miezul noptii aci, dracului”
„Las’ ma. Coboram, ciocnim sampania, merem mai departe. Asa-i frumos.”
Ajungem langa o usa si vedem un omulet.
„Nu te supara, Zona e aici?”
„Aici?! Nuuuu. Nu stiu unde-i…”
Ne mai invartim putin printre cladiri pustii.
„Ma, sa stii ca acolo unde era ala era Zona da’ a facut misto de noi…”
Ne intoarcem, langa usa respectiva seful… Super amabil omul se ofera sa ne conduca.
Intram, pereti daramati. „Moa’ asta ne duce sa ne taie bucatele si sa ne vanda la kilogram dupa, pentru Sfantul Ion”. Urcam niste scari, vreo 2 etaje… Ajungem intr-o camera enorma, pustie si lunga. Un frig de crapau pietrele, eu gagica, in fusta scurta si pantofi cu toc de 13. Mi-au inghetat toate alea. Niste canapele invelite in ciolofan si 2 vlajgani in capat. „Freaky… prea freaky pana si pentru mine…”
Langa vlajgani, o usa mica, pe jumatate acoperita de ceolofan.
Cand am intrat pe usa aia puteam sa jur ca sunt intr-unul din cluburile americane pe care le vezi prin filme. La butoane Phaser Lips. Muzica geniala. Decor genial. Oameni mai putin geniali, da’ cine mai avea grija lor? Nu prea acord atentie hipsterilor si in nici un caz cand am ochii micsorati de placerea senzatiei. Pe pereti postere uriase cu Garbage, Nirvana si multi, multi altii… Lumina scadea treptat, rosiatic, de la barul de langa usa spre capatul incaperii. In capat, intuneric bezna… Si Dj-ii, la loc de cinste, pe piedestal. Numai nu te asteptai sa vezi oamenii facand sex sprijiniti de pereti, in toata atmosfera aia. Si muzica… Doamne, muzica…
Am fost in transa toata seara. Adrenalina, dopamina, oxitocina, fum, lumini, prieteni buni, un copil kinky sa ma tina in brate si eu. Doar eu si viciile mele. Extaz total.
Un revelion superb.
V-as spune exact unde e locul dar nu am cum. Daca vreti sa incercati aceleasi senzatii ca mine, o sa trebuiasca sa ma convingeti sa va duc acolo. Asa-s eu, mai egoista din fire. Imi place sa ma bucur doar eu si cei dragi mie de locurile si senzatiile cu adevarat extraordinare. Dar daca o sa fiti copii cuminti, poate, poate, am sa va arat niste poze, dupa ce le iau. :))

0 Responses to “Cum am descoperit un loc in alta lume”



  1. Lasă un comentariu

Lasă un răspuns

Oldies But Goldies

Categorii

Top Clicks

  • Niciunul
Page copy protected against web site content infringement by Copyscape

Oameni plictisiti :


