Momente simple

Ati trait vreodata un moment atat de simplu si, in acelasi timp, atat de frumos, incat sa te bucuri de el cu fiecare celula a corpului tau? Sunt sigura ca da. Poate, daca nu ati mai avut de mult emotia aia, va aduceti aminte de cum simteati perioada asta cand erati mici. De cum va bucurau luminile bradului seara si cum furati bomboanele din pom si le bagati multumiti in gura, lingandu-va pe degete la final. De momentele astea vreau sa va spun.
Acea simplitate care, te duce, intr-o secunda, intr-o alta lume.
La fel cum m-a dus, pe mine, ieri, ninsoarea de dimineata. Linistita, alba, pustie, umeda, deasa.
Sau cum ma duce o melodie simpla in momentul de fata.
Sau cum are sa ma duca imaginatia departe, dupa ce imi voi aprinde luminitele si lumanarile din camera.
Voi mai puteti sa va bucurati de un moment de genul asta? Mai sunteti capabili, printre atatea complexitati care va umplu viata, sa vedeti acel lucru simplu la adevarata lui valoare?
Daunazi imi spunea cineva ca vrea sa fie „heartless”, „piatra”, „ca mine”. Nu e bine asa. Eu nu sunt idealul pentru ca eu am un secret. Da, nu sufar si nu sunt afectata pentru ca imi pastrez luciditatea si logica, in asa fel incat sa vad doar practicul si rezolvarile. Dar eu stiu ca trebuie sa ma bucur de momentele din viata mea. Si daca trebuie si nu pot, atunci le aleg pe cele simple, care sa ma transforme din „piatra” in emotie.
Asa ca nu, sa vrei sa fii ca mine, fara sa stii reteta prin care sa simti, totusi, ca traiesti, nu are nici un rost. Probleme avem toti dar, daca incetam sa le consideram probleme si incepem sa le privim ca experiente de viata din care avem ceva de invatat, vom vedea ca nu „a fi de piatra” e solutia. Eu sunt asa cum sunt din alte motive. Tu, copil, mai ai o sansa sa te bucuri in intregime de viata ta.
Cand ai tremurat ultima oara datorita emotiilor unui sarut?

That’s the sound of your brain cracking:

1 Response to “Momente simple”


  1. 1 Alex`andra Decembrie 31, 2010 la 11:13 am

    bucuria unui copil poate fi comparata cu lucruri simple . . . asa`mi spunea mie cineva .. candva… 😛


Lasă un răspuns

Oldies But Goldies

Categorii

Page copy protected against web site content infringement by Copyscape

Oameni plictisiti :


