Diferenta intre copii si adulti

Nu-mi plac adultii. Sunt mult prea seriosi si inhibati pentru gusturile mele. Adica, sa fiu mai explicita, niste domni maturi si responsabili ca ei nu se pot da cu sania, nu pot sa piarda timpul doar pentru ca se simt bine, nu pot scoate o vorba fara inteles adanc si nu mai au pic de imaginatie in pat si nu numai acolo.
Nu mai au vlaga adica.
Cineva imi spunea azi ca eu am nevoie de un barbat, bla bla, vrajeli. Ce sa fac cu el? Sa impletim impreuna?:)) Nu. Eu n-am nevoie de nimic decat de companie care sa tina pasul cu mine. Cu energie, minte deschisa si tupeu. De restul ma ocup eu, am destula maturitate sa dau si la altii, nu-i bai.
Si la 40 de ani tot cu un copil de 20 am sa umblu. Maxim 22. Minim 19. La 18 deja tre’ sa-l invat cum sa se barbiereasca si n-am rabdare. :)) El sa stea acolo cand am eu nevoie, sa arate bine si sa taca. Mhh, wild and beatiful life.
Mda, eu, de fapt, vroiam sa va arat o melodie care imi da o stare de spirit cam la fel de kinky cum imi da Suffocated love de la Tricky. O ascult cam de jumatate de zi si nu ma mai satur de ea sau de videoclip. Oare Mario asta cati ani o avea?:)) Cred ca as putea sa fac o exceptie, daca mi-ar sopti „Ohh baby” in conditiile alea. Si femeia aia din dreapta… Prea misto.

0 Responses to “Diferenta intre copii si adulti”



  1. Lasă un comentariu

Lasă un răspuns

Oldies But Goldies

Categorii

Top Clicks

  • Niciunul
Page copy protected against web site content infringement by Copyscape

Oameni plictisiti :


