Grinch

Ieri am facut pe Grinch pentru toti copilasii aia de-mi veneau zambitori la usa. Si ce e mai ciudat e ca mi-a placut. Aproape ma tavaleam pe jos de ras dupa ce le aruncam cate un „Nu” la clasica intrebare si le vedeam mutrele posomorate. Am I Evil? Yes, I am.

V-am mai zis ca nu suport sarbatorile de gen pentru ca atunci vin toti si-mi acapareaza locurile mele obisnuite. Imi umplu toate barurile si ma obliga sa ma lipesc de un colt pentru ca n-am loc sa ma misc. Si fac poze. Atat de multe blitzuri am vazut ieri de-mi  venea sa ma duc sa le bag tuturor aparatele in fund si sa le scot pe gura. Scarboasa imagine, stiu, da’ ca sa simta efectul Craciunului total. Si toti oamenii astia multi, care-mi aglomereaza locurile mele de drept, casca. Serios. Unul din doi stau si se uita la altii si casca.

Adica, fratele meu negru, tu vii si-mi furi aerul ca sa casti?! Macar distreaza-te daca tot imi strici seara. Sa merite putin.

Ca o paranteza, grasele pe boxe, oricat de dezbracate ar fi si oricat de bine s-ar misca, n-arata bine. In schimb, oamenii cu violoncel arata. Oamenii cu violoncel care se tin dupa melodii gen Inna, arata si mai bine. As fi preferat sa se dea grasa jos, cu tot cu datul ei din fund, si sa dea Omul cu Violoncel din arcus in locul ei.  Dar, again, de Craciun nu prea mai am drept de apel. Las lumea sa se simta bine…

Mi-am dat seama de ce imi plac atat de mult cluburile. Pentru ca sunt o melomana iar ala e locul in care muzica e regina. Bine, muzica si dansul imprecherii, care, pana la urma, tot de ea e coordonat.

„De ce esti suparata?”

„Da’ nu sunt suparata”

„Pai stai singura, la bar, si te uiti prin incapere”

„Uita-te putin si tu. Vezi poezia?  Toti oamenii astia care sar pe acelasi ritm, fumul ala de deasupra capului lor, femeile care incearca sa fie lascive, barbatii care incearca sa fie duri, luminile care fug cand te uiti la ele si, peste toate, muzica, ghidandu-i, fiind stapana.”

Probabil l-am pierdut de la cuvantul „poezie” insa mi-a placut sa tin discursul ala, fie el si pentru o baba surda.

Mda, sunt demagoga, dar stim cu totii ca si asta face parte din farmecul meu… Nu? Si am mai realizat ca am o gramada de tupeu. Prea mult si… ce e mai ciudat, e ca tupeul asta al meu nu da gres niciodata. Pana la urma, ce as avea de pierdut?

I kit myself out with rods and reels
For to play sardines with the electric eels
Chase little angel fish with graceful tails
Play hide and seek with the killer whales
Maybe a game of catch me if you can
With a submarine upon a bed of sand
You see I am a deep sea diver now
And I have never been afraid to drown

Merry xXxmass! (Seo, Seo :)) )

1 Response to “Grinch”


  1. 1 Nefraim Decembrie 26, 2010 la 12:40 am

    uite ca nu sunt singurul care le tranteste usa in nas copiilor :))


Lasă un răspuns

Oldies But Goldies

Categorii

Top Clicks

  • Niciunul
Page copy protected against web site content infringement by Copyscape

Oameni plictisiti :


