Chestii de bun simt

Cine ma cunoaste personal stie ca pun mare, mare pret pe bun-simt si respectul reciproc. Nu zic, radem, glumim, ne simtim ok, suntem cei mai buni prieteni, da’ pana la faza in care ce faci tu ma deranjeaza direct pe mine si se caca in capul mandriei si pozitiei pe care mi-am asumat-o pana atunci. Sunt capabila sa trec imediat de la o stare de amicitie la starea in care te frec la creier fara nici o remuscare. Toate ca toate pana la codita mea sensibila. Si daca tu crezi ca asta se reduce la „Nu mai vorbesc cu el/ea” deja ai pus-o pentru ca m-ai subestimat. Am zis ca frec, nu ca parasesc incinta.

Deci, pentru viitor, mic dictionar de chestii de bun-simt de care trebuie sa tii cont in preajma mea:

Daca vrei sa ma minti, mai bine n-o faci. Imi pot da seama dupa gesturi si mimica atunci cand o faci. Ti se maresc pupilele si n-ai cum controla asta. Daca nu-ti vad fata cand o zici, sunt prea atenta la detalii si am prea multe jocuri de vorbire ca sa nu te prind, la un moment dat. N-am incredere in nimeni asa ca pun totul la indoiala, chiar si cand mi se spun chestii a caror dovada o am.  Daca tu crezi ca m-ai prostit doar pentru ca eu am tacut sau am continuat pe ideea ta, n-o face.  Eu doar vreau sa vad pana unde ti-e limita sau daca pentru tine chiar conteaza minciuna aia sau nu. Daca vad ca e importanta tac. Plm, fiecare avem nevoie de iluzii sau de masti. Daca vad ca nu e, incep sa fac misto de tine. Imi place psihanaliza, stau si urmaresc conexiunile dintre cuvinte, nu ceea ce spui tu acolo. Oricum, cu fiecare minciuna spusa, mai scazi o treapta in ochii mei. Inteleg prea multe si apreciez prea mult sinceritatea ca sa imi jignesti inteligenta incercand sa ma minti.

Nu ma forta sa spun chestiile de la care e evident ca ma eschivez. Eu nu mint, eu doar evit sa dau raspunsul corect sau il formulez cat mai acceptabil cu putinta. Iar daca o fac, probabil am un motiv bine intemeiat.  Asa ca incercarea de a smulge ceva ce nu vreau sa spun nu e decat o mare dovada de prostie. Am patit faze gen am spus ceva sub forma de gluma, asa fel incat persoana vizata sa rada cu noi, desi era destul de sincera si crunta treaba dar de care stiam ca nu se prinde, si sa fiu intrebata de persoane care nu erau deloc implicate „Adica ce-ai vrut sa spui prin asta?” desi era destul de evident ce vroiam sa spun. Nu forta nota cu mine si nu-mi forta mana. Cu prima ocazie te ard si n-ai sa stii din ce motiv.

Daca tu crezi ca semeni cu mine, nu semeni. Deja daca ai trecut la „suntem exact la fel” e grav. Nu suntem exact la fel. Tu habar n-ai cum sunt eu de fapt. Deci tu te compari cu ceva de care habar n-ai. How lame can this be?  Poate, de fapt, in realitatea mea dintre peretii astia albi, sunt o ciufuta emo cu mari labilitati psihice si cu vreo 5 schelete ale fostilor amanti ascunse in dulap. Ai vrea sa spui ca esti exact asa?

Am mai zis, nu am intalnit omul care sa ma fi invartit pe degete pana acum. Cand ma las invartita o fac pentru ca iubesc. Te iubesc? Nu. Atunci inceteaza sa te mai simti special, nu esti. Si eu sunt prea lup si sunt de mult prea mult timp in jocul asta ca sa vii tu, novice, sa ma bati. Poate iti merge cu restul blegelor cu care umbli da’ singurul mod in care ma poti invarti pe degete pe mine e cu miscari rotative si implica limba si multa saliva. Punct.

Daca eu te respect formal, atunci vreau asta de la tine. Deschide-mi usa, tine-mi haina, vorbeste-mi frumos, fii cat de cat respectuos. Sunt mai de moda veche decat bunica-ta si tin la chestiile astea foarte mult.  Ne cunoastem de o suta de ani si ai senzatia ca am trecut deja de nivelul asta? N-am trecut. Ramanem acolo pana la adanci batraneti. Eu nu stau de vorba cu taranii si nici nu le apreciez compania. Imi place viata boema dar in acelasi timp sunt o dandy girl si am pretentia de la cei din jurul meu sa inteleaga asta. Daca nu intelegi, atunci rezolarea e simpla si prea evidenta ca sa o mai explic.

Nu incerca sa imi calci limitele pe care le-am stabilit dinainte si pe care le stii deja pentru ca am sa o iau ca pe un afront personal. Limitele mele sunt puse acolo pentru ca asa vreau eu si pentru ca asa e bine. Daca vrei sa iti explic de ce, intreaba-ma si iti explic. Da’ nu mi le calca doar ca sa-mi dovedesti ca e mai bine asa cum crezi tu ca deja am gandit eu varianta asta si am stabilit ca nu e bine. Nu poti sa faci calculele posibilitatilor, nu e vina mea ca tu ai lipsit de la ora de mate si ai ratat lectia asta. Eu chiar am luat un 10 atunci asa ca iti dau voie sa ma crezi pe cuvant. Daca nu crezi, ma repet, ca sa-ti intre bine in cap: in momentul in care simt un afront personal te frec la creier pana n-ai sa mai ai personalitatea necesara sa zici nici „mrr” in fata mea.

Si uite cum, in loc sa stau sa-mi fac bani de-un cico in jumatatea asta de ora, am pierdut timp pretios ca sa pot sa ma descarc de dracii acumulati azi. Si ieri. Ca si ieri au fost cateva faze de genul asta.  Prea multi care se cred isteti in lumea asta si prea putini care sa fie intr-adevar isteti. Daca ai doua replici mai multe decat ala de la care ai cumparat paine azi nu te face mai istet. Si nu-mi baga stupizenia cu „cine ma place, ma place asa cum sunt” pentru ca asta e cea mai de cacat chestie spusa vreodata si se potriveste numai in gura alora care n-au contacte sociale. Poate acolo, in jungla din care vii, mergeau treburile astea, da’ pe langa mine tre’ sa fii atent ce p*la mea scoti din gura ca sa nu te murdaresti.

 

3 Responses to “Chestii de bun simt”


  1. 1 GraveNoX Decembrie 22, 2010 la 6:34 pm

    Cele mai mari adevaruri se spun in gluma 😀

  2. 2 Tudor Decembrie 23, 2010 la 8:40 pm

    Sper ca celor vizati le-ai spus chestiile astea si direct in fata, daaa…?

  3. 3 d3vilbabe Decembrie 24, 2010 la 1:10 am

    si asta e un mod de a le spune direct si in fata..nuuu?:)))
    da, normal ca le-am spus. 🙂


Lasă un răspuns

Oldies But Goldies

Categorii

Top Clicks

  • Niciunul
Page copy protected against web site content infringement by Copyscape

Oameni plictisiti :


