Ma bantuie asta asa ca ma duc si ma culc, mai bine

d3viIbabe: i became very very emo
d3viIbabe: very
Bogdan: asa dintr’o data?
Bogdan: sau in general?
d3viIbabe: ma uitam pe profilul prietenei aleia (care tocmai a nascut -nr)…dupa, ma uitam la alta prietena pe profil si era prin toate pozele fericita cu prietenul ei cu care e de vreo 5 ani….si m-a luat cu stare emo
d3viIbabe:  :-<
d3viIbabe: si la mine pe profil scrie cam asa:
d3viIbabe: Ce iubesc mai mult: oamenii destepti, jocurile, voia buna, marlboro rosu lung si silva bruna. Ce-si poate dori mai mult o femeie?
d3viIbabe: la poza de profil
d3viIbabe: acum…de ce-s eu emo:gresesc eu sau gresesc ele?

Bogdan: asa
Bogdan: sry ma alergau 45 de doom night

[…]

Bogdan: asta e ceea ce vrei tu sa pari
d3viIbabe: da’ nu veau sa par. eu chiar sunt singura. pe mine ma darama sa fiu cu cineva… doar ca nush daca e bine pe metoda mea sau pe a lor
Bogdan: metoda…
Bogdan: eu cred ca stii cum e mai bine…

[…]

Bogdan: sa’nteleg ca nici nu te gandesti ca o sa apara un Fat Frumos cu care te vei simti bine fiind intr’o relatie, si nu o sa te mai „darame”
d3viIbabe: nu
d3viIbabe: nu exista asa ceva
Bogdan: nu intru in polemica asta cu u pentru ca nu ajungem nicaieri, gandim total diferit in leg cu asta
d3viIbabe: da..
Bogdan: dar totusi nu’mi explic starea de „emo”
Bogdan: cum sa ai o stare „emo” pentru ca nu stii ceva
Bogdan: de obicei starile „emo” sunt cand nu ai „ceva”
d3viIbabe: pai da…n-am cunostntele necesare

Bogdan:  :)))
Bogdan: ms de raspuns
Bogdan:  :))

0 Responses to “Ma bantuie asta asa ca ma duc si ma culc, mai bine”



  1. Lasă un comentariu

Lasă un răspuns

Oldies But Goldies

Categorii

Top Clicks

  • Niciunul
Page copy protected against web site content infringement by Copyscape

Oameni plictisiti :


