O secunda am fost impresionata

Aseara, Master Club. Doar eu si prietenul bun (yes, he’s back 😀 ), iesiti la pierdut timpul. Eu, injurand ca sunt pe tocuri de 13 si n-am destul echilibu ca sa pot dansa. Nu va mai spun de mersul prin zapada cu ele. O secunda de meditatie asupra tocurilor de 13:

Unele incaltari sunt facute doar sa sari in taxi, ajungi la locul unde trebuie sa dai cu prezenta, stai la masa, te urci in taxi, vii inapoi acasa. Pentu ca cine le-a conceput nu s-a gandit ca cineva chiar ar fi nevoit sa mearga cu ele. Asa sunt cizmele mele preferate. Tocuri cui, de 13, talpa in fata in forma de barcuta, lungi pana deasupra genunchilor, din catifea gri in ape. Fizic, nu se poate merge pe ele, d-apoi dansa. Ai doar doua puncte mici de sustinere, unul in tocul de jumatate de centimetru latime sau mai putin, chiar, si unul in mijlocul talpii in forma de barcuta. Clar, designerul lor a fost corigent la fizica. Da’ pentru ca eu sunt masochista si iubesc cum arata cizmele alea la anumite tinute, uneori  imi mai pun pretioasele picioruse de Cenusareasa in ele. Si uite asa ma trezesc ca ma oftic in mijlocul clubului ca nu ma pot misca nici stanga-dreapta si ca par un copil retardat care n-a invatat nici pana la varsta asta sa mearga sau ca sunt luata pe umar si dusa pana in fata blocului ca in preistoric pen’ ca ma aflu in imposibilitatea de a inainta prin zapada si gheata. In fine, de-ale femeilor…

Asa ca aseara am sprijinit barul, ca de obicei. Langa mine, Pupilul admira o femeie cu personalitate puternica. La un moment dat a disparut la baie. Nu m-am uitat daca a disparut si femeia dupa el ca eram mult prea ocupata sa admir fumul care se ridica deasupra oamenilor care se miscau pe acolo si sa-mi spun in gand „Doamne, ce frumos s-ar dansa melodia asta”. Moment in care apare un nene langa mine.

Prima impresie… bunicica. Daca n-ar fi avut esarfa aia la gat si n-ar fi trecut de varsta legala de 22 de ani a celor cu care umblu eu, probabil as fi spus ca e un papusel masculin. Venea dintr-un grup de fosti cuceritori trecuti de prima tinerete care spijineau barul mai incolo. Si carora eu le facusem una din fazele mele specifice de dat cu flit.

-Buna.

-Salut.

-Intotdeauna esti asa rea?

-Asta e seara in care sunt buna.

-Atunci, X, incantat.

-Oana.

– Am vazut ca in seara asta esti cu cineva, prieten, iubit, amic. Dar maine ai vrea sa iesim la o cafea?

-Nu.

-De ce?

-Nu ies la cafea cu oamenii care stau cu esarfa la gat in club.

Aici ar fi trebuit sa plece, balbaind ceva raspuns de scuza, in mod normal. Insa el si-a scos esarfa de la gat si a aruncat-o dupa bar. Ok, that was a sexy movement…

-Gata. Acum vrei sa iesim la o cafea?

-Nu.

-Pai am scos esarfa.

-Prima impresie conteaza, intotdeauna. (Bullshit. Carui retardat ii mai pasa, in 2011, de prima impresie?)

-De ce? (M-a prins)

-N-am nici un motiv concret, doar nu vreau sa ies.

Aproape ma convingea, pen’ ca, pentru o secunda, m-a dezarmat de replici. Moment in care apare var’su langa noi.

-Sa stii ca e baiat bun, e varul meu, e cel mai tare, vrajeli…

Probabil mi s-a citit pe mutra dispretul pen’ ca in urmatoarea secunda, X-ul mi-a spus:

-Imi cer scuze, dar dupa o faza ca asta chiar nu mai are rost sa mai incerc ceva…

Si a plecat. Deja eram „Waw! Uite un om care stie unde e limita si sa diferentieze persoanele intre ele.” Pobabil ii venea din experienta treaba asta. Da’ cum eu n-am nimic cu fostii sau actualii curvari, ba chiar ii apreciez, pentru ca ai nevoie de un anumit grad de adaptare si de inteligenta ca sa fii un Don Juan modern, asta nu era nici un fel de bila neagra.

Doua minute mai tarziu s-a rupt filmul.

In incercarea mea de a dansa, apare unul din grupul ala langa mine si-mi zice nu mai stiu ce. Replica, normal, pleaca. Apoi apare altul, tot din grupul respectiv, mizand pe sinceritate.

-Dansezi cu mine putin?

-Nu, am venit aici tocmai pentru ca era mai mult spatiu.

-Macar un pic, am pus pariu cu baietii ca rezist mai mult de un minut langa tine. (Mda…)

-Foarte dragut, dar nu rezisti.

Si a plecat.

Cred in proverbele vechi gen „Cine se aseamana se aduna” si chiar nu imi place sa fiu tinta pariurilor dintre oameni. Ultimul care a pus pariu pe seama mea a sfarsit sub pamant, la vreo 5 metri, nemaivorbind si fiind exemplificat printr-un articol p-aci. Ori vrei intr-adevar, ori nu mai vrei.

Pacat de X. Fusesem atat de placut surprinsa, o secunda, de gesturile lui, incat, probabil, la un moment dat m-as fi dus sa-i cer un numar de telefon ca sa aflu mai multe despre el, in timp ce miros aroma unei cesti de cafea (da, sunt genul ala de fata. Daca vreau sa fac ceva, fac…nu? ). Plus ca parea o ratusca mai greu de vanat.  Da’ ma bucur pentru mine ca s-a intamplat asa pen’ ca a doua zi, la cafea, cand l-as fi luat la bani marunti si puricat naturalul, as fi fost total dezamagita cand as fi gasit latura asta.

Asta e, nu toti putem fi cu stea in frunte. Asa ca mare atentie, copii. Pana si scorpiile ca mine pot fi inchise, la un moment dat.  Numai ca daca ai facut asta iar apoi o dai in bara la fel de urat, degeaba te-ai chinuit prima oara pentru ca senzatia merge la polul opus, departe. Ori traiti pe bune ceea ce vreti sa aratati ca sunteti, ori nu mai aratati deloc. Naturalul si sinceritatea intotdeauna au sa functioneze, la capitolul asta. Dar daca tu esti, de fapt, un om de joasa speta si vrei sa arati ca ai clasa… n-o sa mearga pentru ca, la un moment dat, oricum ai sa te dai de gol printr-un gest sau o vorba. Apoi, mare atentie cu cine mergeti daca iesiti la agatat. Ca in cazul de mai sus, „prietenii” iti pot fi cei mai mari „dusmani”.

0 Responses to “O secunda am fost impresionata”



  1. Lasă un comentariu

Lasă un răspuns

Oldies But Goldies

Categorii

Top Clicks

  • Niciunul
Page copy protected against web site content infringement by Copyscape

Oameni plictisiti :


