He’s back!

Asa cum am mai spus-o pana acum… Once a blogger, always a blogger.

Watzap, a.k.a. Stefan, a.k.a. S*,  si-a refacut casuta, inapoi.

Il puteti gasi aici, de-acum. Daca o mai binevoi sa-mi mai faca si mie cate o vizita, din cand in cand, sa mai aiba grija si de musafirii mei, toate bune. Daca nu, eu oricum am sa raman fana lui numarul 1.

2 Responses to “He’s back!”


  1. 1 Stefan Decembrie 19, 2010 la 6:52 pm

    :)))) probabil prima fraza e la misto

  2. 2 d3vilbabe Decembrie 19, 2010 la 6:54 pm

    ce perspicace esti:))


Lasă un răspuns

Oldies But Goldies

Categorii

Top Clicks

  • Niciunul
Page copy protected against web site content infringement by Copyscape

Oameni plictisiti :


